OT- Undrar ^^
hej vill bara undra om nån e goth el punkare rockare? el syntare hade varit kul själv är jag punkare och alla kollar på mig i skolan ^^, hah faktiskt kul att vara punkare
nepp, inte jag iaf, men har kompisar som e det…

Har en kompis som varken är punkare, goth:are, rockare, syntare osv. Hon blir kallad emo trots att hon inte är det. Hon sminkar & klär sig som en punkare/"emo", men hon är bara .. vanlig :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Inte jag iaf ^^
- Mvh Emma

Jag är inte det
Inte jag.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Inte jag heller ^^

Jag lyssnar på lite olika; goth, synth, rock, alternativ pop etc.
klär mig dock som en punkare typ x)
Enligt alla andra är jag "Emo" (Inte för att man kan vara Emo, men dock verkar ju alla tro det) As irriterande -.-
Därimot älskar jag döskallar, så jag brukar ha döskalletröjor, ringar, halsband, scarf, ja Whatever. Gillar även svarta kläder och svartvitt. Lyssnar på Tokio Hotel, Billy Talent, HIM m.m

nepp.

nepp, jag är helt normal.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#10: Hur menar du med normal? Vi som har svart smink coh svarta kläder är väl oxå normala?

undrar samma som myriis. :S

Jag tycker det är fel av vissa, när dem säger att dem är ''normala''. Dem som går i svarta kläder och är hårdsminkade är väl också normala? Likaså dem andra ''grupperna''.
Nej. Jag tillhör ingen sådan ''grupp'' direkt.

#14 jo jag håller med #8 ja asså dom kallar mej också emo men hallå det är väll en musik stil (håller helt med dej om din stil ;))
Nej, skulle aldrig klä mig eller sminka mig som en punkare eller så.

ok
Nej. Men jag gillar döskalle kläder å sånt som eventuellt kan höra dit, dålig formulering men ni kanske fattar. Sminkar mig också i svart ibland.