Zooplus.se
Bara jag som är sjukt irriterad över att man måste beställa för minst 250kr på zooplus? :/ I alla fall så måste jag köpa mer Meister Lampe och vad jag har hittat så finns det bara där, så ni får gärna ge tips? på saker som ni tycker är bra som man kan "slösa" pengar på på svenska zooplus! ;) Hade gärna köpt typ gnagleksaker som t.ex pilbollar men det finns ju inte där. :/
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Köp 3 sådana påsar så slipper du beställa snart igen och slösa pengar på sådant du inte tänkt köpa egentligen :)
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
#1 Försvinner inte vitaminer och sånt när det blivit gammalt? Tog nämligen över 1 år att bli av med det förra så den äldsta kommer ju vara över 2 år gammal när jag väl börjar ge det. :s Edit: Det är inte ens säkert att jag fortsätter ge ML efter så lång tid så det känns på sätt och vis lite onödigt. :/
/Sofia
- Bradley Will Simpson
Du känner ingen annan med djur som vill dela på köpet? De kan beställa något med.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Kanske du har rätt i. Jag har aldrig gett mina kaniner det så jag visste inte hur mycket som går åt. :) Som #3 säger, du har säkert någon i din närhet med hund eller katt som köper dyrt foder i vanliga djuraffärer. Visa dem zooplus priser så kommer de säkert vilja dela order med dig :)
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
#3 Ärligt talat så känner jag inte särskilt många med djur som inte köper foder i mataffären eftersom att det är "billigt" eller som inte lägger ut "onödiga" pengar på leksaker och sånt. :/ #4 Jag blandar ut det med två andra foder plus att jag bara har två kaninerså det går inte åt så mycket. ;)
/Sofia
- Bradley Will Simpson
#6 Har tittat där men hittar inget som kaninerna skulle gilla. :/ De skulle nog inte ens bry sig om varken gnagmoroten eller repleksaken, gräshuset skulle kanske vara något men jag har redan en hel del olika hus. :p Foderbollen har jag redan och plasten är lite mjuk så de fick i sig plast om de gnagade på den. Förlåt om jag är jättenegativ till typ allt ni förslår! :p
/Sofia
- Bradley Will Simpson
Jag brukar beställa från Animail. Lite dyrare än Zooplus, men man behöver inte beställa för en viss summa. Stort sortiment, bra priser och snabb leverans - ända fram till dörren om man så vill. Rekommenderas varmt!
#8 Vad jag kan se så finns inte ML där?
/Sofia
- Bradley Will Simpson
Varför beställer du inte från zooplus.dk? Det är billigare på foder/saker där för det mesta och du behöver bara beställa för 149 dk alltså 181 svenska. Plus 49 dk i frakt alltså ca 60 kr.
Så beställer du för 149 dk och betalar frakt hamnar du i ca 241 svenska kronor. Ett tips? bara. Samma leveranstid/villkor.
#10 Vilken miss! Har kollat där förut men inte hittat det fodret jag vill ha så jag trodde inte att det fanns där men nu hittade jag det, tack! 😃
(Var dessutom 10 kr billigare där😛)
Men vet fortfarande inte vad jag mer ska köpa, funderar på torkade örter nu till vintern, någon som har förslag på vilka? 😇
/Sofia
- Bradley Will Simpson
#11 Glöm inte att omvandla det till svenska kronor bara 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12 det var det jag gjorde :)
/Sofia
- Bradley Will Simpson
#13 Ville bara påminna då jag sett folk som glömt det 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.