Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 448 ggr
Mysofi
0

OT- present!?

Jag brukar vara ganska tidig att köpa presenter och julklappar så jag har börjat redan nu med sökandet. :D

Men ivf jag undrar vad ni brukar köpa till era pappor i födelsedagspresent/julklapp. Jag tycker det är helt hopplöst att hitta till honom! Lika svårt varje år…

Så: Vad köper ni till era pappor, har ni några bra tips?? :P

Llinnea-
0

Jag brukar köpa strumpor till pappa xD

Mysofi
0

#1 haha xD Ja, det är ju alltid bra att ha ;P

sputtnick_plexus
0

haha :D

jag brukar alltid köpa godis till min pappa, han älskar det :] :)

johanna_loveAnimals93
0

choklad, muggar m.m. Min pappa brukar aldrig önska sig annat än skivor och choklad.. Vi brukar ge honom halsdukar också :) Lycka till!

Mysofi
0

Tack alla! =)

sputtnick_plexus
0

Lycka till föresten!=)

KvirrZ
0

Blir alltid olika saker xD Ofta får han och mamma något tillsammans ^^

- Mvh Emma

flisan93
0

Jag brukar alltid köpa kaffe lr choklad:9 Det funkar alltid;P

Katter3
0

Jag har redan fixat mer än hälften av julklapparna, tycker det är så roligt!

I år ska jag ge min pappa en mugg som jag ska måla med en speciell färg.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Frida
0

Standard till jul varje år är att pappa får chokladtäckt marspian brån Bräutigams. Att han får så tråkiga saker kan han inte skylla på mig för när man fråga vad han önskar sig så vet han inte. Och förra året blev det önskat strumpor Fundersam Men han fick nya ölglas istället.

Till fars dag för två år sedan gjorde jag en gipsavgjutning av min hand. Exakt 15 år tidigare gjorde min syster och jag likadant, fast med mycket mindre händer då Flört

#9 Jag har också redan börjat. Fast eftersom jag hellre gör julklappar än köper har jag bara hunnit klart med den första. Men den är redan inslagen i alla fall

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

huldisen
0

Jag brukar inte ge min pappa nåra presenter, har ingen vidare kontakt med han. Men han fick en pappers slips en gång :D

Ett tips? är ju att man kan ge tröja som det står pappa på eller kanse en kopp , keps, som det står Pappa, eller hans namn.

Katter3
0

#10 Jag brukar också göra egna, har köpt allt som behövs, nu är det bara att sätta igång.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Mysofi
0

putt!

Fler tips?!! :D

Sosso
0

strumpor XD Han älskar att få strumpor! här hemma kan dom hamna lite varstans så det uppskattar han ! Han gillar att bygga mycket pussel också.

Taci
0

Jag brukar va familjens pajas på julafton, jag är så kass på att köpa julklappar, så jag köper en massa sjuka grejer, typ plastfrukter, skämtgrejer osv, helt meningslösa saker. Så fort nån ska öppna ett paket från mig så säger alla "jaha nu ska vi se vad det här är då för sjukt igen haha". ^^ Så jag har inget bra tips? ;D

Mysofi
0

#15 HaHaHa! xD

Ellen95
0

Jag brukar ge min pappa lite olika saker. Men han älskar nån chocklad som jag inte vet vad den heter.