Planerade/aktuella kullar?
Hej! Jag har nu efter ca 1 års längtan bestämt att en kanin ska flytta in i slutet av detta år 😃 Jag hade hittat en perfekt kull men tyvärr klarade inte alla ungar sig så jag uteblev ifrån den kullen, jätte tråkigt! 😕
Så nu söker jag med ljus och lykta efter en kull med hoppkaninungar som är leveransklara i December/Januari. Detta kommer bli min första kanin (dock så har min syster haft kanin för måånga år sedan) men har läst mycket om skötsel, foder, Kaninhoppning osv 🙂 Jag vill då ha en jättesnäll och gosig liten kanin som har stor potential till hoppning, den får absolut inte bitas/ha elaka föräldrar då det är som sagt min första kanin. Jag föder upp guldhamstrar och har haft djur i hela mitt liv så har stor djurvana ❤️
Ni som nu har planerade kullar får ju gärna höra av er! Jag bor i Stockholm och vill helst kunna hälsa på kaninen innan den flyttar hit, för att se att det är den rätta jag väljer. Men om jag fastnar för någon i tex göteborg/umeå och det går att ordna transport så vore det inte ett problem i mina ögon 😉 Nån typ av dvärgvädur liknande söker jag (har hört att hoppkaniner oftast är blandningar?) och helst en hona. Viltgult, vit blå ögd och wienertecknat tycker jag väldigt mycket om 🙂 Även fläckigt tycker jag om, vet inte vad det heter hos kaniner men hos hamstrar heter det dominant spot haha 
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Kolla www.skhrf.com/forum, under säljes och planerade kullar, där annonserar alla hoppuppfödare :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner