Tricks tips?
Hej är det bara jag och min kanin som älskar att öva in nya tricks? min kille kan en massa tricks och jag är ständigt på jakt efter inspiration! just nu försöker jag lära honom en variant på "apport" han kan redan lägga en grej i min hand ;)
det han kan: gå på bakbenen, "gimmie ten", snurra, komma, springa efter en grej ajg kastar, kanske något mer jag inte kommer på just nu ^^
så är det någon som har tips?? :)
Jag har börjat lära mina att gå baklänges, det kräver ganska mycket tålamod.:)
Ett liv utan djur är inte värt att leva
Och tränar de också att gå sidleds :)
aha sidleds? hur? :) jag tränar också baklänges :)

Vilka bra idéer ni kommer med! Ska förmedla detta till mina döttrar :)
Jätte svårt, försöker hålla dem lite som en banan och be dem att flytta sig, bara ett steg egentligen. Men detta är ju jättesvårt för dem men ena tycker det är roligt :) Sedan finns det säkert andra sett
Aha va kul ska prova! såg en video på en mus som kunde rulla så ska nu ta på mig utmaningen och försöka se om min kille kan lära sig det trots att han hatar att ligga på rygg ^^
Springa efter matte, alltså typ som följa John, Stanna och sedan komma på kommando,
Har funderat på hur man skulle kunna lära kaninen stanna, något tips?? 😃
Jag har lärt katten stanna genom att ge honom godis sticka iväg när han inte ser det och säga stopp, hålla fram handen. Sedan direkt efter jag har sagt stopp håller jag fram godis och ropar: varsegod.
Vet je om det funkar på kaniner:) Funkar på katter:)😛
Haha lite svårt å springa ifrån min kanin eftersom han endast är i mitt rum och inte i resten av huset ^^