Godmorgon 14september
Idag skall jag gå i skolan, som alla vanliga dagar. Sen mot kvällen blir det att plugga :( Men jag tänkte hoppa med Mimmi idag, om vädret vill. Skall stanna hos pappa över helgen för mamma är borta med sin pojkvän i husbilen. Älskar att vara hemma hos pappa och kaninerna bor här <3
Vad skall ni göra idag?
Tänkte städa Filippas toa, så ska jag gå it och gå med henne. Och sitta vid darton ;)

Jag är sjuk :( Så jag får väl ligga hemma o snörvla. Har nyss släppt ut ninerna i hagen. Och så ska jag motionera gerbisarna också :D Sen blir det plugga.. PÅ måndag har jag ca 5 läxor för att jag är hemma idag… ha det bra i skolan alla <3

jag ska gå i skolan mellan 9.20-12.00. När jag kommer hem ska jag mysa medbebisarna för de flyttar imorgon. Och sen ska jag städa Retsinas och bebisarnas bur och sen hade jag tänkt att hoppa med Dumle. Sen ska jag skriva Magnums och Fragolas stamtavlor och skriva klart ett faktahäfte på datan..

jag är sjuk så jag skaväl bara sitta och slappa..

Shiiit?? Varje dag är det någon som är sjuk x''D
Jag själv har studiedag idag så jag ska till Stan o se om jag kan hitta några tjusiga skor till mig =)
God morgon!
Jag har svårt för att gå, har typ kramp eller något i höger ben. Så jag stannade hemma, lätt att ha friidrott hela dagen med ett ont ben. ;) Men ska ändå på utvecklingssamtal sedan, och köpa något till Kiwi. Får väl halta fram. ^^,
Sedan måste jag göra matte och tyska, och städa mitt rum.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jag började skolan 8.15 idag.. trodde jag, men nejdå. Vi var 3 i klassen som inte hade fått veta att vi var lediga >.< Jag hade ju kunnat soooova ;) Fast nu är man ju vaken och kan göra vettiga saker som att diska och äta frukost.
Ska strax släppa lös Hubert, fast han lär väl ändå bara sova vidare den lilla slöfisen ^^
Morrn morrn :)
**JAG ÄR LEDIG IDAG OCH PÅ MÅNDA =D
**Och över helgen såklart ;)
Hälsningar Vemsan
Godmorgon!
Idag är jag ledig från skolan :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]