- måste bara visa ..
.. vad min kära pappa hittade när han skulle ut och låsa ladan för natten. Han hörde något pipa och kollade runt lite. Han hittade sju små kattungar + mamma i en kartong. Och eftersom vi har en hund som gärna skulle sätta tänderna i dem var vi tvugna att ta in dem i mitt rum.
Så nu ligger det sju små kattungar och en mammakatt i mtt rum x) Mammakatten brukar stryka omkring här. Vi åkte med henne till veterinären med en stukad tass förra vintern. Vi matar henne även (+ 20 andra hemlösa katter). Hon ser väldigt nöjd ut .. hm ..
Mamma ska ringa någon imorgon och se vad vi ska "göra av dem" ^^ Det har hänt ett par gånger förut, men då har ungarna alltid varit döda när vi hittat dem :/ Vi misstänker att pappan är vår cremefärgade bondis .. Måste kastrera den killen! x)
Nej så söta! <33
Hoppas ni hittar ett bra hem till dem! :P

Herregud så sööta<3 hoppas ni hittar bra hem åt dem:)
Vilka sötnosar, hoppas ni hittar hem åt alihoppa

Tack tack :D Ja, det får vi hoppas :)
Jättesöta små, hoppas ni hittar bra hem :) Älskar kattungar de är så söta<3
Tycker absolut att ni ska kastrera eran hankatt på en gång(!), väldigt oansvarigt att ha en okastrerad hankatt gå runt och para honkatter.
- Mvh Emma

#5 Han är innekatt ^^
#6 Hur kan han då para en honkatt ute?
- Mvh Emma

#7 Smitit ut, antagligen. För vad vi vet är det bara honkatter häromkring. Vi har kollat kön på alla katter som vi sköter om och alla 17 vi sett är honor/kastrerade hanar. Ture kom 16 Augusti (hittekatt) och han bor inne tills vi kastrerat honom. Är fortfarande stressad efter miljöombytet. Känner att ta honom till veterinär inte är bästa boten mot det..

Kan tillägga att vi kastrerade en av de "hemlösa" katterna i Juli.

Oh så söta! :D

Vad snällt av er att ta hand om kattmamman och kattungarna :) jätte söta små liv <3 hoppas ni hittar bra hem till dom.
Vilka sötnosar!:) hoppas ni hittar bra hem till dom!
Naaaw <3
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Gulliga! <33
#0 gå in på Hittekatter här på iFokus och hör med dom vad du kan göra med kattungarna och dom kanske ha något förslag på vad du kan göra med dom anda hemlösa katterna. Inte roligt för stackars missarna att vara ute på vintern i kyla och minusgrader.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Ohh så söta <33 Har ni 20 katter :O?

Vilka sötingar! ^^

Vad söta :D Jätter´bra av er att mata alla kaniner och nu ta hand om dom hära! :)

lyllos er att hitta kattungar, det vill jag också göraXD
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#15 Kattungarna har vi bestämt att behålla själva och sedan ge bort till släktingar och andra människor vi litar på. De andra hemlösa katterna bor i vår lada på vintern och när det regnar, och enligt veterinären mår de mycket bättre av att leva så, än i "fångenskap" :)
#16 Vi har 6 katter, men vi sköter om 17 hemlösa katter som bor ute häromkring. Vi ger dem mat, veterinärvård och sånt!

Jag tycker att det är jätte snällt av er att ta hand om dem hemlösa katterna! En ros till dig. :)
Dem var hemskt söta! Hoppas ni hittar ett hem åt dem.
#15 Ojsan ;S okej
så fina:D
Oooh så söta! :')
så söta:)

Ta med dom hit till stockholm :D:D:D då blir tildi gladd :D

#23, #24, #25: Taaack!
#26: Hahahhahahahaha. <3

Jättebra av er att ta hand om hemlösa katter & att ni även har kastrerat en av dem. Kostar mycket pengar, underbart att folk bryr sig om även hemlösa djur.
Åh vilka söta :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#28: Tack tack! :D Ja, det är vår stora passion :)

Vad söta =D

Gud vad sööta:) Hoppas ni hittar bra hem till dom:)

Tack :)

#31 Hmm, vad kan dom vara? Två - tre veckor kanske :P

#31 Jag borde kunna detta, eftersom vi forskar om katten på biologin :p. Men det står helt stilla när dom öppnar ögonen.