Finns det verkligen ingen??

Jättesöta! Hoppas nån kan ge dom ett bra hem :)
Nej vad söta! :) Bor tyvär i uppsala..
Supersöta!! Tyvärr ingen plats här men dom är så fina så du hittar säkert ett bra hem till dom snart :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Gud vad söta! Vad är det för kön på dem?

Herregud va söta!

Det är hanar, och nej jag börjar ge upp hoppet, har annons ute på blocket och har också haft en här förut :( uch jag vet inte vad jag ska göra, vill inte avliva en 

Bygg en till bur då?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#6 Har man två hanar ihop måste man vara beredd på att skaffa en till bur. Hoppas någon kan köpa en iaf :)
- Mvh Emma
Jag tycker du ska sära på dom direkt! Dom forstsätter tilöls en av dom dör, jag vet det p.g.a min kanin Pontiac gick med sin bror när han var liten (med ägaren innan) och hela hans rygg blev uppriven. Man ska ALDRIG ha hannar i samma bur! Söta föressten :D
Vad söta :) Bor tyvärr lite långt bort.. :/
Säger samma sak som #7! Bygg en till bur?
Hälsningar Vemsan

en till bur är inget alternativ, hagen är för liten, har redan två burar där inne, blir inge Hage kvar med en till, hagen går heller inte att bygga ut är en rejäl i trä nerslagen i backen mellan två hus. tyvärr blev jag inte upplyst om det när jag köpte två hanar att jag inte kunde ha dom ihop men nu är det som det är och inget annat att göra åt än att hitta en annan ägare åt den ena. Tack för era svar.
Lycka till med att hitta en ny ägare! Hoppas verkligen inte du behöver avliva någon av dem! Kan du inte köpa en innebur och ha den ena i så länge? Så de inte skadar varandra alltså.

gud vilka gulliga :) sysslar endast med hermeliner tyvärr ,
Nej vad söta :) Jag bor i Borlänge :)

zoie! du vill möjligtvis inte ha någon av mina sötnosar?
Jo, visst kan man ha hanar tillsammans, men då ska de vara kastrerade. Har du ingen möjlighet att kastrera dem?
Har tyvärr en okastrerad hane här hemma så jag kan tyvärr inte ta emot någon av dem. Och så bor jag i Uppsala.
Kolla på blocket på Köpes!:)
#16 Tror inte jag får för min föräldrar :'(
Har dom stamtavla ? Är dom kastrerade ?
Zoie , fråga :) Det är värld en chans .
Hoppas någon vill ha en :D
Ok :) ska göra sen :)
Såg jättesöta ut, speciellt den siamesfärgade.. men jag har redan en hane. Han är iofs kastrerad men det känns som ett säkrare kort att köpa en hona om jag ska ha en till..
Hoppas du hittar ett hem åt nån av dom! Så söta som dom är tycker man ju att det borde finnas nån intresserad
Vad är det för ras/raser?

Ursäkta om jag kommer och frågar, men JAG tycker att ta man en kull ska man kunna ha kvar ALLA även om dom är 2 st eller 10 st. Det liksom in går i kullen. Vill inte vara elak utan säger bara vad jag tycker. :)
Nämen Kajsa, fel tråd? ;)

#24 jag har aldrig tagit någon kull kaniner utan jag köpte helt enkelt två kaninungar till mig och mina barn, visste inte att två hanar inte gick att ha ihop och nu slåss dom och jag måste helt enkelt hitta en ny ägare till den ena. Du måste helt ha missförstått mig. Jag har ingen stor kaningård så att jag kan ha massor med burar..
#26 Antingen missförstod Kajsa eller så råkade hon skriva i fel tråd.
Trist att dom inte kommer övverrens :( Undrar dock fortfarande vad det är för ras/raser :)
Vilken kanin tänker ni sälja ?
Mina hanar (okastrerade) går superbra tillsammans, dom bor tsm hela sommaren i hagen.
Hoppas allt löser sig!
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#27 oj förlåt måste missat frågan :) dom är helsyskon och en blandning mellan lejonhuvad och dvärgvädur.
#28 det spelar ingen roll vilken kanin det blir, det viktigaste är att dom delas på innan dom blir för arga.. som det är nu så är det den bruna som är "dum" mot den vita, och den vita börjar blir väldigt skygg och rädd har jag märkt, han har varit den tamaste annars.
Hoppas du hittar ett hem! Men de finns ingen anledning att avliva, finns alltid omplaceringshem etc.

vad söööta:) men tyvärr bor jag för lågnt bort=(

åå va söta! bor tyvärr i skåne, annars hade jag inte tvekat 1 sekund!
När man köper två kaniner som ska vara ihop så ska man alltid ha en till bur beredd. Långt ifrån alla kaniner går ihop.
Men, nu är det ju som det är. Hoppas du hittar en ny ägare!

Tyvärr bor jag i Umeå, men de är jättesöta!

Hoppas du hittar ny ägare. Iof föstår jag inte riktigt problemet, skaffa en bur till är ju superlätt. Finns ofta beg. att hitta på blocket. Lycka till iaf.

Åh så söta :) Hade inte tackat nej till den långhåriga men bor nog för långt bort och så söker jag en hona :/ (Uppfattade det som att det var 2 hanar).
#34 Håller med där. Bur ska alltid finnas tillgänglig då det kan bli problem när de blir äldre.
Gud så söta! speciellt den långhåriga :O men tyvärr kan jag ej :(
Hur har det gått? :)

GUUUUUD SÅ SÖTA ASSÅ :o
Får inte av mamma Bara >.<
Jag bor i Borlänge :) Skulle vilja ha en av dom ^^ NU om pappa går med på det xD Är någon kastrerad?

Bor inte i Dalarna men .. men … JAG MÅSTE ha nån av dom! är någon kastrerad? går det att fixa transport? xd
läste nu att dom inte är kastrerade
Hoppas du hittar ett hem åt dom
Nej gud vilka sötingar!!
Har tyvärr inte platsen & tiden till så många mer, så tyvärr :(
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

jag skulle villja ha den långhåriga.. mem jag får inte….

samma här. bor rätt så nära dalarna.. men det är föräldrarna o skolan som förtör :/

Den där högra var fruktansvärt söt… *föll för den* Dock var båda väldigt söta.. :P Bor för långt bort, tyvärr.

Oj ser att det kommit massor med svar i min gamla tråd :) det har redan löst sig! kaninerna bor i separata burar i annat hem 
#50 Vilken tur att dom hitta ett hem!