Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 593 ggr
Elsa250
0

Belgisk hare uppfödning

Hej!

Jag ska alternativt ta en kull på min fina Vera. Jag skulle gärna vilja para henne med en belgisk hare som helst ska vara högt klassad inom hoppningen. Han ska även vara snäll i all hantering. Han behöver inte vara renrasig men ska i alla fall ha mycket belgisk hare i sig. Har du hanen jag söker? Eller känner du nån som har det? I så fall kan du antingen pm:a mig eller svara i den här tråden, och beskriva hanen och gärna lägga upp en bild på honom. 

Han får gärna finnas i närheten av sundsvall, men om ni ska på tävlingar eller dyligt i närheten så kan vi säkert träffas där😉

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

Elsa250
0

Oj, såg nu att rubriken är helt fel! Det skulle stå "Belgisk hare-hane";)

Elsa250
0

Putt!:)

Cotast
1

Du är medveten om att det inte finns många belgiska harar som ens tar pinnar i lätt/msv va? + att harar är lite speciella i temprament, vill du verkligen ha in det i din Avel?
Sattsa hellre på en hoppkorsning som ej är besläktad med din tös.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Ellen Thomé
0

Att det inte finns några belgiska harar som tar pinnar i lätt och msv är total lögn. Harar är supertrevliga, harkorsningarna som jag har är mycket gosigare än vädurarna. Jag har två superfina harkorsningshanar som är 50% belgisk hare och 50% vädurskorsning som du får låna om du vill, men jag bor vid Enköping utanför Stockholm :)