Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 468 ggr
WilmaU
0

Veterinär?

Hej! Vart finns det bra veterinärer som kan mycket om kaniner nära Uddevalla? Är den djurkleniken i Uddevalla bra med smådjur? Har tänkt att åka in med våran hona som har ätit dåligt under en ganska låmg tid och ligger precis på hektot för att vara underviktig, och hon går inte upp i vikt… Har åkt till den i Högsäter när vi skulle kastrera hanen men då blev han döv, så tänker ALDRIG mer åka tid med smådjur! Vill gärna ha tips? snabbt då mamma ska ringa i morgon! :)

MVH Wilma

WilmaU
0

Glömde skriva att i tisdags var hon jätte konstig, hon åt inget hoppde inte ut och satt bara i ett hörn. Hon mår MYCKET bättre nu men är inte helt återställd… Så vill gärna åka in och kolla så att det inte är något. Vad kostar det att göra en koll ungefär? :)

MVH Wilma

jbson
0

Bohusläns smådjursklinik är väldigt bra! Bor i Trollhättan men har åkt till Uddevalla då jag vart väldigt nöjd med dem. Smådjursklinik tyder ju på att det är inriktade på speciellt smådjur! 😉 Jag har varit där med min katt 2 ggr och har varit nöjd!

WilmaU
0

Har inte haft något internet på flera dagar så har inte kunnat gå in och kolla…. Tack, då är det dit vi ska åka! :)

MVH Wilma