- OT, valpar
Nu har detta ingenting alls med kaniner och göra, men imorgon ska våra underbara valpar flytta iväg till sina nya hem! :'( Kommer sakna dem så grymt mycket, så det inte är sant!
Vi ska behålla en valp, och det är ju kul, men jag vill behålla hela bunten! :'/
Ville bara skriva av mig lite .. ;'(

Vad tråkigt! Vad är det för ras? Hur många blev det? Bilder? :-)
MYS med valpar <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ojdå :( Inte kul.. men du får väl intala dig själv att det är bra att de har fått nya hem trots allt.. :')

Har du nån bild kanske? :P

Schäfrar såklart :) <3

#5 Åååh, nejmen ,jag dör vad sööt! xD :P <33

Så hiimla sööta!! guud, jag dör!! <33
nä men guud va sööta!! <3333

Det var alla 6 bebisar :) Bilderna är fotade för typ 2 veckor sen, så nu är de lite större och mer "välutvecklade". Tror att någon bild är ännu äldre ..

Jag har äldre bilder då de var yttepytte små om ngn vill se ^^
åå så söta :D gullisar!
Vill gärna se då de var mindre :D

jättesööta valpar!<3 avis
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

sååå underbara<333333333 Blir aldleles kär:J:J:J

Men jösses så söööta!! <3
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Chompe & Charlie, gud så kär jag blev <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

*Förälskad*
Jag vill också ha hund!

Tackar allihop! :D <3

Supersöta!!!
Men tyvärr kan jag inte säga att jag gillar Schäfer… har inga bra erfarenheter av dem! Har blivit överfallen samt att min lillebror blev nafsad av en Schäfer-korsning = (

HERREGUUD vad söta!! jag döör =P jag bara ÄLSKAR dina valpar

naw, vad söta =D
om du får en kull igen tror jag nog du får sätta ut det här så blir dom nog sålda i ett nafs =)
Jobbigt .
Vår senaste valpkull flyttade för ett par månader sen, 17 / 7 åkte den första. Heelt underbara :D Nästa kull blir nog inte förrän om ett år eller så.

#29 Det där har jag hört 1000 gånger förut. Så himla många som blir livrädda när jag kommer gående med Topaz, som är ganska stor och "robust". Men det roliga är att han är så sjukt snäll att det inte är sant! ;')
Jag har själv blivit attackerad av schäferkorsningar. Har otaliga ärr på kroppen från vår blandis Jocke. Han är omplaceringshund och var helt galen första tiden. Han bet mig så allvarligt att jag fick sy. Men nu är han hur snäll som helst! :'P Har aldrig blivit övrefallen av en renrasig schäfer dock ^^
Det är jättesvårt att komma över såna händelser. Fast min kärlek till schäfrar, som jag vuxit upp med, fick mig att komma över det!

#31 Haha, då ska jag se till att göra det! Fast de här valparna blev också sålda väldigt fort ;)

GUDARS <33333333

Såå sööta<333
Omg såå söta! <333333333
Så söta!!! :)<3
!!<33333
- Mvh Emma

#33 Ja, jag vet ju att de egentligen är snälla men det sätter ju sina spår, jag har ju sträffat schäfrar efteråt som har varit gudomligt snälla men ändå kan jag inte lita på dem…. Jag håller mig till mindre raser istället och betraktar vackra schäfrar på avstånd = )

Herregud :D Så otroligt söta <33 *dregglar*

#40 Jo, det brukar bli så, tyvärr :) Men tur att du har träffat snälla schäfrar också! :D Skulle du träffa min Topaz skulle du bli kvitt all rädsla ;) Han är så snäll så det är inte sant!

Nu har sista valpen åkt :''(( Usch vad hemskt .. Mamma gråter nog värst. Sitter och snörvlar i rummet intill ;'P Men usch. Ville ha kvar allihopa :( <3333

Usch <3 Vi får snacka på msn sen när det vill funka :) <33
Naaaw vad söta, gud vad tråkigt :(
Det är skitjobbigt när valpar flyttar, I know! Jag börjar alltid gråta som bara den :P Mamma därimot är "van", hon har haft en del kullar genom åren så man kanske lär sig..
Iallafall så hamnade dem flesta från vår senaste kull i närheten, så lyckligtvis träffar vi dem på mammas valpkurser =) Har alla era flyttat långt?
älskar Charlie

#46 Vi har bara haft en kull tidigare, men den minns jag inget av ^^ Jo, ChaCha & Charlie har flyttat till släktingar och Chompe till min kompis. Resten är lite mer utspridda ;P