Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 873 ggr
lauraa
0

- omplaceringskanin?

Vi har 4 omplaceringshundar hemma som vi tog hand om efter att de blivit vanvårdade av sina förra ägare. Det känns jättehärligt att kunna ge ett djur en ny chans i livet, så nu undrar jag om det finns någon speciell sida för omplacering av kaniner/smådjur?

/laura.

twinnie
0

Kolla på blocket! Där finns det alltid massor med kaniner som behöver nya hem!

Fin tanke av dig förresten ;)

johanna_loveAnimals93
0

Säger som #1 :) Men det finns ju typ olika djurhem och så, t.ex Tigerharen.. ;)

KvirrZ
0

Vet tyvärr inget omplaceringshem, men en jättefin tanke av dig!

- Mvh Emma

ciss
0

Fin tanke :')

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

lauraa
0

Tack allihop ;') Har kollat runt lite på olika annonseringssidor och så .. Har mejlat på 3 annonser för att veta mer om kaninerna! Vi får se vad som händer ;'P

twinnie
0

Hur går det? :)

lauraa
0

Jag har ringt på ett syskonpar som (om allt går bra) kommer hit så snart som möjligt! :D De bor hos ett "akuthem" som tog hand om dem eftersom de suttit i skitiga burar utan rent vatten eller hö. Pellets hade de fått någon gång i veckan :(

[Zoie]
0

#7 ska du få dom ?

lauraa
0

#8 Jag skrev ju att de kommer hit så snart som möjligt :)

[Zoie]
0

#9 missförståde xD

SofiaGenne
0

Vilket ansvar! Underbart att det finns sådanna människor som fixar sig möjlighet till att ta hand om sådanna djur!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

lauraa
0

#11 Ja, det är verkligen ett stort ansvar! Men i min familj avgudar vi alla sorters djur, men mest hundar, och vi vill att alla ska ha det bra helt enkelt :)

SofiaGenne
0

#12. Tycker det är underbart! Min familj gillar också djur, och har ju faktiskt 2 katter, 3 hästar & 18 kaniner.. Har inte plats till så mycket mer (a) Men när jag blir stoor *haha* vill jag också göra gott för djur, som ni gör (:

MVH

lauraa
0

#13 Okej :) Hade vi inte bott på gård hade vi nog inte heller haft så mycket djur :) Men jag har haft tur!

SofiaGenne
0

#14 Aww vad härligt att bo på gård! Bor själv ute på landet, och har stor villa & stor tomt, dock inte "gård" om man säger så :( .. Jo, tur har du!! XD

MVH

KvirrZ
0

Väldigt kul att du tar sånna kaniner :) Vilsa gärna bilder sen :)

- Mvh Emma

lauraa
0

#15 Jaa, det är underbart! :D Vi har lala möjligheter att skaffa häst, men mamma gillar dem inte :/

#16 Ja, jag ska visa bild sen! :)

KvirrZ
0

#17 bra :D

- Mvh Emma