Vinter
Tycker ni jag ska köpa en innebur att ha på altan som Jappo kan va i på Vintern? :) Tänkte att det känns tryggare när hon är där och inte ute i snön ..
Vad tycker ni ?

en innebur har galler, med "hål" vill säga. Det kommer snöa in där. Så om du ska köpa en bur att ha i altanen får du nog köpa en extra utebur.

På vintern ska hon bo i en bur med väggar och tak. Och inte galler runt om.
Antar att hon menar en altan med väggar och tak. Lite missvisande eftersom en altan kan vara både täckt och öppen. Innebur går bra om altanen är täckt och uppvärmd. Annars måste du ha täckta väggar och tak på buren.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Säger som #3 :)

5# Oj då Xd Lite fel hittar inte >.<

Säger som de andra. Är det en typ "inglasad" altan så går det använda en innebur, men är det en "öppen" altan (som jag har), måste du använda en bur med väggar och tak. Om altanen är öppen, ha extra mkt halm i buren så han kan bygga ett mysigt bo. :)

Det är fönster och öppet :o
kan du inte ställa dit en utebur med ben kanske? Det är bra om buren kommer upp en bit så det int blir så kallt och buren bör ha väggar och tak om det är öppet…:)
Filippa bodde på altanen förut. Fast vi har ju väggar och fönster. Filippa trivdes där :) Hos ska nog vara där i vinter också. Hon stog på ett litet skåp :)

Ja här kommer den då .. Hoppas det går >.< ritat själv
#11 Har du ingen bild? Du kan fota idag, sen kan du lägga in bilden här!

Okej när jag går hem till mamma efter skolan xP
SKilda föreldrar .
#13 Okej ;) Samma här *drygt*!

14# kk xd