OT- Hundar?
Nu har jag ju gjort en kattråd, så då måste vi ju ha en hundtråd också :D
Jag har 1 underbar liten tjej vid namn Tellus. Hon är en Cocker Spaniel, snart 2 år gammal. Tror att hon är mamma till alla kaniner och skyddar dem mot allt ont xD Busig som baara den! Just nu sitter hon och käkar på min sko. Omplaceringshund.
Min pojkvän har också en cockertik som bor här. Så i princip är det väl min hund med :P Men han skaffade henne innan vi flyttade ihop, så det är väl mest hans hund. Hon heter Elsa och är ganska lik Tellus till temperamentet. Hon är 3 år gammal.
Bilden: Till vänster har vi Elsa och till höger min lilla Tellus <2

Har tyvärr ingen egen hund, men min kusin har 2 underbara BC-pojkar. Dock bor hon i Stockholm och jag i Norrland, så vi kan inte träffas så mycket. Älskar dom hundarna så jäkla mycket, men de ska ev. säljas pga att hon inte har intresset längre.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#3: Åh vad vacker han är :)
www.frihetenskaniner.se
Söta :) har tyvärr ingen hund men min kompis Sara har ett energiknippe till hundvalp xD Så himla söt. Kokoro är namnet (betyder hjärta på japanska) :) hon är en dansk-svensk gårdshund.

Här är min Frankie, en sheltiekille på 1 år:)

Och min fina Pyret, 6,5 år. Också en sheltie:)

Vilka vackra voffsar ni har :)
www.frihetenskaniner.se
Åh jag vill ha hund<3
- Mvh Emma
#11: Jag med ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#11 & #12: Jag meed ^^
www.frihetenskaniner.se
#11,#12 och #13 jag med! xD

#14: Haha ;)
www.frihetenskaniner.se

Jag har tyvärr ingen hund:( Men skulle JÄÄTE gärna vilja ha en. Men jag och min syrra(sotis) och Lina (limpan) brukra vara ute och gå med två stycken underbara hundar som heter ina och tyson:) ina är en goldenretriver på 3 år. Jag´vet inte vad tyson är för ras men han är iallafall 6 år. Vi brukar vara ute och gå med dem typ varje dag<3

Jag har ingen hund.
Hannie - Jag ser ingen bild? :S

#0: Ser ingen bild.
www.frihetenskaniner.se
Hum. Det går inte att lägga in bild? Har provat flera gånger nu ..
Meeh, var är Maja (niike) ? ;o Hon har ju en jättecool tax som typ äter allt x) Vad var det nu den kallades..

Jag har min älskade Nelly som snart bli 5år, tiden går fort! Mina systrar har även de hundar, Lillasyster har en bearded collie som heter Egon, Storasyster Emma har en Golden som heter Pommac (henne sambo har också en golden som heter Rasmus) Och min äldsta syster och hennes kille har två jakthundar blandraser Ruff är Jämthund/gråhund och Frasse är jämthund/vit älghund. :D Älskar vovvar! <3
jag har min gul/vita schäfer Zenta som är 4 år gammal & ett riktigt yrväder!

Vilka fina hundar ni har allihopa :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#27 Vilket hopp:) Bra bild:P

Fyra blandisar, omplaceringshundar
Tuva, Jocke, Salsa och Tintin
Tre renrasiga schäferhundar
Mika, Topaz och Chivas
+ fem valpar som ska flytta imorgon :/
Chacha, Chompe, Chico, Charlie, Chrille
Kan lägga upp lite bilder strax!

#35 Gud så sööt!!!

#38 och 39 oxå otroligt söta :O :D

#41 Tack :'D
#31, ÄLSKAR BICHONAR. :)<3 Får jag kidnappa dem? (a)

#43 Javisst får du det.. men du får åka till Kiruna och hämta dom ;P Och kanske slåss mot min mamma men visst ;)
#22 HAHA xD jao, hon äter verkligen allt! Har tyvärr ingen bild på henne på den här datorn .. men men ^^
#38,39 UNDERBARA!:D
#45, haha, bra, jag kommer på direkten! xD Haha!!
Alla har så fina hundar<33
- Mvh Emma