Namnförslag på C
Hejsan! Jag kommer snart få hem en liten dvärgvädurshona i viltgrå färg som då är 8 veckor gammal med stamtavla :) Men har ett problem . Jag vet inte vad den ska heta, så tänkte om ni kunde ge mej förslag. Vill helst ha ett namn på C eftersom en av mina andra kaniner heter Charlie (viltgrå manteltecknad hane ) och så vill jag ha ett matchade namn :) För denna tös ska bli "Charlies fru". Tack på förhand! ;)
Caboom, Cazie, Cona Bara snabbnamn!
Ett liv utan djur är inte värt att leva
Cookie, Chelsie, Chicka, Candy, Caramel. :)
Candy Caramell Cricket Citron Citrus Kommer inte på något mer just nu xD
Jag har min syster som hjälper med sånt och senaste kullen var en C-kull så jag har några namn på lager
Camilla, Carola, Cilla, Charlotte, Cammie, Carry, Chica och hon hade också Charlie som förslag (det är ju ett tjejnamn också)
l'm back
Jag tycker att Cissi är ett jätte gulligt namn :)
Cleo, Cassandra, Cookie, Ce-Ce, Cajsa, Celina, Ciara, Clara, Cindy, Cornelia, Chanelle
I want to take time to remember, cause I always make time to forget. When it usually ends in disaster, I know it's not over yet.
Cleo, Carmel, Cindy , Cindy, Calle ,
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Chassy
Åååå , tack så hemskt mycket allihopa! Nu har jag verkligen något att bita i :D Tack tack tack!!;)
Chelsea
Medarbetare på Jättekanin.
Här finns en hel artikel med namn på C ;) http://dvargkaniner.ifokus.se/articles/5134d0f4ce12c41d8905ccff-namnforslag-c?discussions-1
Cobra e fint! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Cilla tycker jag är fint :)
Citrin kanske? (ädelsten)
Jag tackar så jätte mycket för alla förslag! , nu får jag göra mitt jobb:) Välja namn! Tack #11 för du länka artikeln :)
Coral eller Chekita kanske? :)
charlie kanske
Du kan väl fixa en bild:) på hon.
Clara (mitt namn ;) )
Clara (mitt namn ;) )
#18 Det är klart!:) Lägger in ett foto när jag har hämtat henne + berättar vilket namn jag valt🐰 Tack så mycket för alla namn! Blev nog lite senare jag ska hämta henne :) men bättre sent än aldrig! :D
Har du hämtat hem henne? 😃
#22 Ikväll kl 20:00 ska vi hämta henne ❤️ E så spänd!! Min hjärna har fortfarande inte tänkt ut vad hon ska heta. Väldigt fina namn ni har skrivit! 👍 Kanske lättare om jag ser henne i verkligen sen bestämmer jag namnet!:D
Kanske Ceres :)
Aut viam inveniam aut faciam
Min ena hermelinkanin i färgen Blå zobel heter Caprica. Tycker det är jätte fint och ovanligt, vilket jag älskar. Hade tänkt mig Corisa annars.
Coco är snyggt tycker jag. :)
Celine, Celina
Har redan bestämt , gjorde jag i Juli :D Men tack så sjukt mycket för alla förslag!❤️
#28 Vad blev det? :)
#29 Det blev Cissi! :D