OT - måste skriva av mig ;D
Ja, vill skriva några saker, så skriver allt i samma tråd istället för att göra typ 3 stycken…
1. Jag ska till Spanien på höstlovet!! Jag och mamma har bokat flyg och hotell (men ska kanske byta hotell om vi hittar nåt ännu finare)! Mormor följer också med, så det blir jag, mamma och mormor.
Vi ska bo (som det ser ut nu) på ett 4 stjärnigt hotell med spa och frukost bufé. Det ligger precis vid stranden.
Det är i Nerja (Malaga, Costa del sol, Andalusien), alltså den södra delen utav Spanien :) Jag har redan tagit ledigt dom 3 första dagarna efter höstlovet, eftersom vi ska åka ons-onsdag.
2. Ja, nu när vi ska dit så blir det inte så svårt att komma på en present till mamma: en reseguide. Men om nån annan har förslag på 46-års present så vill jag gärna höra det ocksån ;)Honfyller år i slutet av september.
3. Imorgon är det friidrottsdag i skolan *ryser* :S
Vi ska va på en sån där friidrottsplats och friidrotta hela dan >.< Hoppas inte vi behöver springa 1500 m igen! Kan iofs göra det nu, i skogen iaf, men det är inget jag vill göra publikt.
Sen ska vi ha längdhopp (:/) höjdhopp (:P) 60 meter (:'/) och kanske kula =(
Blääääääääääääääääääää!
Ja, då va jag klar ;)
ps.om ni vill se bilder på hotellet, säg bara till xP

Vad kul 1 & 2, men 3 lät inte så roligt. Friidrott är inte min grej heller ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Förresten, vill gärna se bilder på hotellet :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja håller med, Kul med 1 &2 men inte 3 xD
- Mvh Emma
:O Värsta lyx!
- Mvh Emma
Ojojoj vilket hotell! :OOO Typ slott.. Ha det så trevligt ^^ på idrottsdagen också ;)
DÄR HAR JAG VARIT :O:O Var där i 3 veckor i Juli! Du kommer ha så himla mysigt och kul där!! Jättegod mat, trevlig personal och allt :D Vill tillbaka <3
#5 och #6 hehe, aa, men vi åker inte utomlands så ofta :) Och va inte såå dyrt som många andra hotell iaf :P
#7 :O Vad kul!! Är det precis som det ser ut på bilderna, typ, eller är det inte alls samma sak när man är där? ;P
#8 Jag tycker att bilderna ger en bra bild liksom! Men om man fotar sådär "ovanför" ser det ju större ut. Men det är verkligen superfint! Jag är jättenöjd med mitt besök och kommer troligen åka tillbaka när jag fått ihop pengar :D

Vad roligt att ni ska till Spaninen! :D Hoppas ni får det finfint där ^^
#10 tack

OMG Lyllo dej !
#4 HÄÄÄRLIGT hotell…lyxigt värre:P Avundsjuk:P:P