Söker BUR!
Hej! Jag söker buren Simon som är 150 cm lång. Är det nån som vet vart man kan köpa den (förutom Teddytassen) eller säljer just den buren? Isf är jag jätteintresserad!! ;) Ett plus är också om personen inte bor allt för långt bort från Linköping :P //Michelle
*bild borttagen av medarbetare*
Michelle
"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"
Tänk på att man inte får ta bilder från nätet och lägga upp, inte utan bildägarens tillstånd.
Lycka till!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Putt!
Michelle
#2 Tänk på att inte putta samma dag du gjort tråden.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Sorry, missa de ;)
Michelle
Grizzly Zoo kan ta in om man frågar, billigt och bra. Vet inte om det finns i närheten av Linköping dock.
Oho för att satsa det sista på mirakel!
#5 Okej ;) har mejlat dom men dock inte fått något svar än :/
Michelle
#6 Ring eller gå in till din närmaste affär och fråga istället, då får du snabbt svar och hjälp :)
Oho för att satsa det sista på mirakel!
Kolla på blocket
Har den buren och den är superbra. Köpte min från teddytassen och förstår inte varför du inte vill göra det-
Pretty wise //
Jag har också köpt den buren tidigare från grizzly zoo, de finns i Norrköping och är riktigt behjälpliga om du ringer eller går in och frågar.
#9 Ja, den verkar jättefin och bra! Jag höll faktiskt på att beställa från Teddytassen men fick en chock när jag såg frakten som låg på 700 kr. Därför försöker jag hitta ett billigare alternativ, haha ;-)
Michelle
#10 Jag ska till grizzly zoo idag, så får hoppas att dom har den eller kan beställa! :D
Michelle
Hejhej!! Ska bara säga att inlägget inte gäller längre då jag köpte denna bur idag, men tack för alla kommentarer ;-)
Michelle