- sökt!
Har sökt efter en bra kaninsida i år och dar! Och äntligen hittar jag en som verkar riktigt lovande! Känner att jag vill lära mig massor mer, så jag kommer typ bomba er med massor me fråger, heh. , :)
+ att jag bara ville typ presentera mig elr ngt (aa)
Jag heter Laura & är 15 år, fick hem en liten kaninhona iförrgår. Bor i Göteborg och har precis blivit kanintresserad! Hoppas jag inte skapar värsta onödiga meddelandet, (aa)
Kramar
lauraa
Välkommen hit! Självklart ska du fråga massor som du undrar, du får säkert mycket svar :) Du kommer säkert trivas jättebra här på KIF :)
/ Emma- Medarbetare på kanin.ifokus
- Mvh Emma
Välkommen, välkommen!! Hoppas du ska trivas här och självklart får du fråga hur mycket som helst om vad som helst! Kul att du precis blivit kaninintresserad :) Hoppas intresset växer med hjälp av kanin.ifokus.
Du får jättegärna lägga ut bilder på din kanin, sånt uppskattas alltid! :)
/ Tina, Sajtvärd (men det hoppas jag du vet) :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tack :')
Jag ska lägga upp lite bilder såfort jag fått in dem i datan från kameran! :'D

Undrar lite hur man får en så stor "visningsbild" soim vissa har? (aa)
#4: Stor visningsbild skickar man ett SMS som kostar 30kr för att få. Det finns information om det på "Inställningar", "Större avatar" :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Välkommen :) det är alltid roligt med nytt folk!
Vad har du för kanin :)?

#5 Tack! :)
#6 Jag har en lejonhuvadkanin. Eller, hon är korsning, men liknar mest en lejonhuvad. Tänkte lägga upp bilder på henne nu!

okej, jag väntar med spänning ^^ .. vad heter hon? :)
Vill gärna se bilder :)
- Mvh Emma

#10 Hon var riktigt söötish =D
Vad kul med fler medlemmar :) Välkommen hit, hoppas du ska trivas! :) Jättesöt nin förresten ;D
/ Alexandra - Medarbetare

#11 Tackar :)
#12 Tacktack! (;
Välkommen! Söt kanin. Hon ser ut att vara gul svart japantecknad.
Välkomen :) Söt kanin, Gul/svart Japantecknad tror jag.
Välkommen hit! :) Det är klart att du får fråga så mycket du vill!=) Hoppas du tycker att det är en bra kaninsida! :) + att du har en jättefin kanin! :)
Välkommen! ;))
Söööt kanin, så himla vacker ! :D

#10: Svart/gul japantecknad, jättefin.
Kul att du hittat hit :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se