Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 423 ggr
jela96
0

OT- Olika drömmar

Hej. Jag vet inte vad jag ska göra jag och min sambo har helt olika drömmar. Jag har alltid älskat djur och drömt om en hobby uppfödning av kaniner. Han vill helst inte ha ett enda djur och tycker de räcker gott och väl med bara en kanin medan mina drömmar är tvärtom? Vad ska jag göra? Det känns så otroligt jobbigt. Jag accepterar helt att han inte är så intresserad men jag vill inte lägga ner mina planer för framtiden. .

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

[Sockertoppens_kaniner]
0

Du är väl vuxen och får bestämma själv vad du vill göra och lägga pengar på? :)

jela96
0

Jo det är klart men bor i lägenhet just nu och han vill absolut inte ha djur här.. känner mig så instängd och ensam utan djur runt mig…

Bunnysta@instagram

[Sockertoppens_kaniner]
0

#2 Nej, en lägenhet är ju inte den bästa platsen att ha en kaninuppfödning i… Men en kanin kan du väl ha i er lägenhet? Så länge den får mycket uppmärksamhet och Motion kan du ju skaffa en liten kaninkompis. :)

jela96
0

Nej nej de va bara framtids drömmar :) Jo önskar jag visste hur han kunde acceptera en kompis Till lilla Milton ☺

Bunnysta@instagram

[SisselaJ]
0

Gillar han dem inte behöver han väl inte vara med dem? Om du sen har hus i framtiden och kanske uppfödning utomhus så är de inte alls lika "påträngande". Du har ju alltid ett val, funkar inte det så får du välja därifrån.