Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 273 ggr
[Zoie]
0

En till kanin

Ohh jag vill ha en till kanin .. :) Den här sidan är en kanin som jag är väldigt förtjust i : http://www.isfolketskaningard.se/salu/salu.html Kaninen  heter Isfolkets Baron :)

KvirrZ
0

Söt :)
Får du köpa en till? :)

- Mvh Emma

senna
0

Jättesöt. (:

[Zoie]
0

#1 Nej det är det som är så drygt xD

KvirrZ
0

#3 Okej, tråkigt. Annars hade han varit en sötis att köpa :)

- Mvh Emma

Llinnea-
0

Oh gud vad söt liten hårboll :)

ciss
0

Söting :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Zoie]
0

Jaa :)

Flippa
0

Issa, skulle du få det för din mamma och pappa? ;P

Flippa
0

350:- är väll inte dyrt?

[Zoie]
0

#9 Det handlar inte om pengar ! Klart jag har råd med 350. Men det kräver ett ansvar. Nu har jag ju Zoie och hon måste jag hålla på med flera timmar , just nu brukar jag hålla på med zoie uppåt 4 tim. Det skulle vara mer jobb med två .

Detta behövs till en kanin:
Bur 100-4000 kr
Vattenflaska 40 kr
Matskål  50 kr
Mat   20 kr
Hö  30 kr
Halm  30 kr
Pellets 115 kr
Sele + koppel  100 kr

Det är väl klart jag har råd med det . Men man måste ta ansvar!

Flippa
0

#10 Jag trodde du skrev att det var så dyrt. Har hon skabb?

[Zoie]
0

#11 Nej

BuNNaj
0

Det tar inte alls mer tid med 2 kaniner som det gör med 1! Jag har haft 1 kanin i 2 år och nu fick jag min andra och det är nästan ingen skillnad bara att maten tar lite fortare slut, men annars är det nästan ingen skillnad.

Flippa
0

#13 Hennes kanin har typ skabb. Och har sår under magen och så. Så hon måste kolla till henne fler gånger om dagen

BuNNaj
0

jaha, men då är det ju klart attd et tar längre tid, men man ska inte ha en kanin nära en annan sjuk kanin och skabb smittar jätte lätt…

sputtnick_plexus
0

Söting (:

KajsaM
0

Vilken sötnos :)

KvirrZ
0

#13 det är klart det tar mer tid med 2 kaniner än 1. Båda behöver sin tid med kel och gos mm ;) Jag har två kaniner och visst skulle det gå fortare med bara 1 men det bryr jag mig inte om :P

- Mvh Emma