En till kanin
Ohh jag vill ha en till kanin .. :) Den här sidan är en kanin som jag är väldigt förtjust i : http://www.isfolketskaningard.se/salu/salu.html Kaninen heter Isfolkets Baron :)
Söt :)
Får du köpa en till? :)
- Mvh Emma

Jättesöt. (:
#1 Nej det är det som är så drygt xD
#3 Okej, tråkigt. Annars hade han varit en sötis att köpa :)
- Mvh Emma
Oh gud vad söt liten hårboll :)

Söting :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jaa :)
Issa, skulle du få det för din mamma och pappa? ;P
350:- är väll inte dyrt?
#9 Det handlar inte om pengar ! Klart jag har råd med 350. Men det kräver ett ansvar. Nu har jag ju Zoie och hon måste jag hålla på med flera timmar , just nu brukar jag hålla på med zoie uppåt 4 tim. Det skulle vara mer jobb med två .
Detta behövs till en kanin:
Bur 100-4000 kr
Vattenflaska 40 kr
Matskål 50 kr
Mat 20 kr
Hö 30 kr
Halm 30 kr
Pellets 115 kr
Sele + koppel 100 kr
Det är väl klart jag har råd med det . Men man måste ta ansvar!
#10 Jag trodde du skrev att det var så dyrt. Har hon skabb?
#11 Nej

Det tar inte alls mer tid med 2 kaniner som det gör med 1! Jag har haft 1 kanin i 2 år och nu fick jag min andra och det är nästan ingen skillnad bara att maten tar lite fortare slut, men annars är det nästan ingen skillnad.
#13 Hennes kanin har typ skabb. Och har sår under magen och så. Så hon måste kolla till henne fler gånger om dagen

jaha, men då är det ju klart attd et tar längre tid, men man ska inte ha en kanin nära en annan sjuk kanin och skabb smittar jätte lätt…
Söting (:

Vilken sötnos :)
#13 det är klart det tar mer tid med 2 kaniner än 1. Båda behöver sin tid med kel och gos mm ;) Jag har två kaniner och visst skulle det gå fortare med bara 1 men det bryr jag mig inte om :P
- Mvh Emma