Hans öga..
Gör han likadant på andra ögat?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 Ja båda hans ögon tittar upp. Fast det verkar ju som att hans ser normalt ändå.
Kan det inte vara huden som hänger ner lite och minskar ögat uppifrån vilket ger en illusion av att han tittar upp? :)
Allt gott!
/ Moa
#4 Joo! Jo det har jag också tänkt, att det kunde vara typ pälsen/huden som täcker halva ögat :)
precis, lite hängande ögonlock ;) de ser ju lite annorlunda ut de blåögda då pupillen blir så tydlig..

Har sett flera annonser med dvv rexungar med den blicken. Dom ser lite ledsna ut
#7 Ja eller hur, när jag såg honom på blocket sa min lillebror direkt "kolla hans ögon! Han ser så ledsen ut" xD Så ibland när han tittar på mig ser det ut som han är sur/ledsen och blänger haha
Många rexvarianter på dvv ser ut på det där viset, så det är nog inget som är fel på honom.
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
Tänkte också på om de var ögonlocket som hängde lite? :) Likaså har jag också sett flera rexar med sådana ögon. :)
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
Hade en pekingteddy hane blåögd o hans ögon pekade oxå konstigt uppåt tyckte jag men han pigg o såg bra så tog för givet att det vara hans blå ögon som fick pupillen att bli så tydlig..