Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 359 ggr
Flippa
0

Tävla

Undra vart mina andra trådar om hoppning har tagit vägen? Så jag gör 1 ny ;) Detta vill jag ha svart på:

• Vad händer om kaninen springer rakt igen på en tävling? Räknas det som 1fel?
  • Vad händer om kaninen vänder efter den har hoppat ett hinder? Och man inte hinner ta tag i kaninen?
  • Har lång tid har man på sig att hoppa igenom banan?
  • Vad ska man göra om sin kanin blir jätte stressad och bara springer runt runt?

Hoppas ni kan svara på det jag har förklarat :P Jag är jättedålig på att förklara :S

Flippa
0

Längtar tills jag och Carro och Issa ska börja tävla :D

Flippa
0

Ingen som vill svara :P?

myriis
0
  • Vad händer om kaninen springer rakt igen på en tävling? Räknas det som 1fel?
    Förstår inte riktigt hur du menar, menar du att kaninen springer förbi alla hinder och sen i mål, eller vadå?

• Vad händer om kaninen vänder efter den har hoppat ett hinder? Och man inte hinner ta tag i kaninen?
    Om kaninen landar med alla fyra tassar på andra sidan så blir du diskad.

• Har lång tid har man på sig att hoppa igenom banan?
    Det är olika, men vanligtvis är det 2 minuter.

• **Vad ska man göra om sin kanin blir jätte stressad och bara springer runt runt?
    **Då ska du själv försöka slappna av och lugna kaninen, tänk inte på tiden. Ifall kaninen inte lugnar ner sig bör du avbryta.

Är inte helt säker på dessa svar, men tror det.. =)

Flippa
0

#3 Asså om dom liksom ska hoppa över ett hinder. Så ser dom en glipa mellan bommarna så springer dom rakt igenom hindret istället :P Fattar du ? xD

myriis
0

#4: Aha, I see. Du får ursäkta, men jag är lite trög på morgonen :P Japp, då räknas det som ett fel (per hinder).

[Zoie]
0

Jeka  skulle inte du , jag och carro börja ?

Flippa
0

#6 Men du fick ju inte? OCh ville inte..

Flippa
0

#5 Okej :) Oki ^^

[Zoie]
0

#7 Jag har inte sagt att jag inte vill

Flippa
0

#9 Mer får du?

[Zoie]
0

#10 Vet inte kan fråga

Flippa
0

#11  Oki

Flippa
0

*putt*

Flippa
0

Vad händer om kaninen vänder efter den har hoppat ett hinder? Och man inte hinner ta tag i kaninen?
Hur menar du med att dom landra på alla fyra? Det gör dom ju!

Tisdus
0

Hon menar att om kaninen hoppar över fel hinder blir man diskad, tror jag. ;) För så är  det.

myriis
0

#14: Jo, om kaninen landar med alla tassar på andra sidan så blir den diskad. Men om kaninen bara nuddar några bommar och inte riktigt hoppar över så diskas den inte..

Flippa
0

#16 Okej :) Då fatttar jag ;)