Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2273 ggr
Ync
0

OT - Vars bor du?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vore kul att veta var alla bor, asså man måste ju inte svara eller skriva sin adress.  :)

Jag bor i Västerbotten,Skellefteå, Klutmark.Jag är 13år. Jag bor med min mamma,pappa,lillebror, 30fiskar,2kaniner,2marsvin,2hundar och med min syrra som bor här ibland. Man kan säga att jag bor i boshen :)

ett foto är ett +

_(voops om det vinns en sådan hära tråd)

Puss Fanny_

Mysofi
0

Jag bor i Umeå på tomtebo med min mamma, pappa, lillebror och tre kaniner :) Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva =P

På bilden: Jag och lillebror :)

Ync
0

Sööt lille bror XD

ciss
0

Jag bor en bit ifrån Ync i Klutmark, utanför Skellefteå som ligger i Västerbotten. Bor med mamma, pappa & min storebror. Har två katter, en häst, två marsvin och sju kaniner. Bor i en Linnéagård :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Mysofi
0

#2 hehe, tack :D

myriis
0

Jag bor i Huddinge, ganska nära Stockholm stad.
Bor med mamma, pappa, mina två syskon, tre hundar och fem kaniner.

hannie
0

Bor söder om Boden i en liten liten by. Här bor max. 60 personer ;) Jag bor med min pojkvän i ett radhus/lägenhet. Det kallas radhus/lägenhet eftersom det finns ett litet trapphus i ena änden. Annars är det precis som ett radhus. Två våningar. En källare/tvättstuga och så kök/vardagsrum/sovrum på övervåningen. Vi har en liten tomt på framsidan och en lite större på baksidan.

Har 3 kaniner, 1 hund och 2 katter.

Sotis
0

Jag bor i klutmark. Som ligger en bit utanför skellefteå i västerbotten. jag or inte så lågnt bort från Lina (limpan). Jag bor me mamma,pappa,3 syskon. två hästar,två katter,två kaniner tio höns.

Noa-Nisse
0

Jag bor längst ner i skåne, Ystad heter staden, bor här med mamma, pappa och min storebror som inte är hemma för tillfället (ute och reser) jag bor även med timmie, min hund som är snart 8 år och är en vit dvärgpudel. och en kanin som heter skalman som är lite mer än ett år, han är en dvv och är viltgul. jag bor i en villa men mycket grönområde runt om men endå bara ca 10 minuter ifån centrum om man cyklar! =) och jag trivs hur bra som helst.

bilden är nytagen.. tog den för några dagar sedan.

Medarbetare på Hundar.ifokus

emmsaaan
0

Jag bor i en villa i sala, i västmanland. Bor med tre gerbiler, en syster, mamma o pappa och två underbara utekaniner.

[bilden är tagen på morgonen, trööött ^^ och jag gör en skämt min..]

Lizzan
0

Jag bor i västerbotten, skellefteå - moröbacke. :)

CarrowBlendberg
0

Jag bor i västra götaland - Trollhättan, med min familj och mina kaniner (:

MarHai
0

Bor mellan uppsala och enköping, Örsundsbro heter det.

Dock utanför, på landet :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

johanna_loveAnimals93
0

Jag bor i Västra Bodarna, 5 km från Alingsås och ca 45 km från Gbg.. Bor med mamma, pappa och mina vuxna syskon som bor hemma till och från. Just nu bor äldsta systern mest hemma fast hon går i skola utanför stockholm typ på helgerna. Min bror går i skola i Värmland och min yngsta storasyrra jobbar i Oslo. Vi har höns och så har jag ju mina kaniner.. :) Bor inte långt från järnvägen, så om du åker tåg från nånstans uppe i Sverige till t. ex Gbg så kan du se mitt hus.. ;) På bilden är mitt hus, från trädgården sett.. ;P

Frida
0
Theresze
0

jag bor i sjövik 18 km från alingsås & 4mil från göteborg.

Bor mitt ute på landet:P

[Quellii]
0

Jag bor i Boden :)

RallyKanin
0

(jag säger vad jag bor har ingen bra bild XD)

jag bor i : SKÅNE! XD

[Niike]
0

Jag bor i skogen på en liten gård utanför Vimmerby.

Noa-Nisse
0

#18,.. oh, Vimmerby!! <3<3

Medarbetare på Hundar.ifokus

KajsaM
0

Och jag bor i Jokkmokk :)

ciss
0

#20: Jokks Bärdryck? ;-)

www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

#21 HAHA *asg*

ciss
0

#22: Vaddå då, har jag inte rätt? ;D

www.frihetenskaniner.se

hermelinen
0

bor i Stockholm Nacka med pappa mamma lillebrorasan.Är själv 14 år. har 7 st hundar och 12 kaniner men fler djur på G

http://candyambulance.bilddagboken.se/

kolla på den 14 februari jag har svart hår oh leopard tröjja på mej ^^

KajsaM
0

#23 Hehe, ömh tror Jokk bärdryck är tagen från Jokkmokk. Men det finns inte mer än på affärerna här ;) Har du hört talasom Jokkokks vintermarknad?

KvirrZ
0

Jag bor på Ekerö, stockholm :)

- Mvh Emma

Ellen95
0

Jag bor i Klutmark en bit utanför skellefteå. Jag bor med min mamma och pappa min storasyster och storebror och min tvilling syster. Jag har 18 djur 2 hästar,2katter,2kaniner,2fiskar,fem höns,fem kycklingar.

En bild:)

KvirrZ
0

Haha, alla bor i klutmark xD

- Mvh Emma

ciss
0

#25: Mja, vet väl vad det är pp ett ungefär men aldrig varit där. Däremot har jag druckit bärdrycken ;-)

www.frihetenskaniner.se

Miranda-w
0

Jag bor i Saltsjöbaden, precis utanför stockholm med min mamma, pappa, lillasyster och sist (och minst) min lillebror. I djurväg har vi två kaniner + några silverfiskar på toaletten, och för att inte tala om vad som finns på vinden.. :)

senna
0

Jag bor i Ronneby, Blekinge.

Ellen95
0

#28 kanske inte precis alla:P

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
F1nn
0

I skellefteå, fast kommer egentligen från storuman. :)

KajsaM
0

#29 Haha, okej :)