Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 729 ggr
senna
0

Idag?

Vad ska du göra idag? / Vad har du gjort idag?

senna
0

Idag ska jag göra fixa klart en bur, och gå ut och gå med lille skutt och kanske städa rummet.

Dock känner jag för att göra pannkakor. xD

KvirrZ
0

Idag ska jag till min moster och hennes sambo för vi ska ha kräftskiva<3 Gottgott :D

- Mvh Emma

Ellen95
0

På morgonen har jag varit ute och kört med en av mina hästar!:) Nu väntar jag på en kompis!:D

__iE
0

IDag har jag än sålänge ridit Gordon :) Sen när det slutar dugg regna ( ^^ ) så ska jag hämta Ballerinas saker sen rida henne en runda :) Sen ska jag slappa o plugga, är förkyld o mår kasst :/

Eazyy
0

Idag ska jag städa till gerbilerna och till kaninerna xD

[Niike]
0

Idag har jag spelat fotboll och resten av dan ska jag måla/städa rummet o sitta vid datorn typ^^

ciss
0

Ska ev. ut & rida. Har varit på stan & promenerat en sväng med Engla.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

johanna_loveAnimals93
0

Har varit i stan och köpt en tröja på JC. Skulle hjälpt en kompis att stå i kiosken på hennes lillebrors fotbollsmatch men matchen blev inställd så det blev inget med det.. Ska väl snart ut i solen och nån gång denna helg måste jag väl städa rummet. Ser inte klokt ut där.. ;/ Typ bombnedslag.. ;)

ciss
0

Ska också se The Grudge ikväll med Fanny :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

malinroth
0

Idag har jag vart ute och gått lite med nelly två gånger…sen har jag pluggat några timmar med Marie :) Så resten av dagen blir det väl att gosa med Lilo och passa henne är hon springer runt och smakar på allt i rummet :P sen lär det ju bli endel tid framför datorn  också ska jag kolla på Kalle och chokadfabriken, var på tok förlängesen! Sen måste man ju laga lite mat och plugga mera också!

KajsaM
0

Idag har jag sovit ut, har varit så trött hela veckan. Sedan duchade jag och var ute på byn med mamma, mormor och bror. Sedan for vi till gammel mormor och morfar en sväng och sedan har jag gjort i ordning saker som ska torka och nu sitter jag här. Sedan kommer Erica :)

[Quellii]
0

Idag har jag "joooooobbat" hemma :P Har klippt gräsmattan, byggt om kaningården, varit med Mozart, flyttat kaninsakerna till kaningråden, fixat sittplatser runt eldstaden, klippt gräset i hundgården och städat bort sommarsakerna. Sen har jag packat ner kaninernas hö i en säck.

När jag klippte gräset ett tag var jag tvungen att fylla på bensinen och klumpig som jag är så fick jag bensin i ögat! -.-'
Fick skölja jättelänge och snacka om att det brände i ögat och runtom xP Nu känns det ganska bra :P

Jag ska strax ut igen och fortsätta i kaningården, sen ska jag byta i Mozarts och Ballerinas burar :) Efter det ska jag nog ta det lungt..! :D

KajsaM
0

#12 Kan du inte visa lite bilder, om du har gjort om lite? *flöööööört* Stackarns dig med bensinet :( Kramar :)

[Quellii]
0

#13 En ny tråd om det kommer på momangen ;D

lolaisdenied
0

Jag har varit på loppis. Annars ska jag mest sitta här hemma och hoppas ångesten försvinner.

sputtnick_plexus
0

har varit i stallet :) ,

ska snart äta sen vara med ninisarna :)

och iFokus såklart! :D

KajsaM
0

#14 Åh du är bääääst :D

Katter3
0

Jag har: Gått promenad, pratat med ninisarna, kanske skaffat medryttarhäst och suttit vid datorn.

Jag ska: Äta godis och mysa! :D

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

__iE
0

Idag har jag ridit en ganska lång runda med Ballerina, det va mys :)
nu ska jag bara sitta inne, är asförkyld så orkar knappt göra ngt :P

[Niike]
0

Idag har jag varit på dop och nu ska jag måla lite på rummet, städa hos ninerna och marsvinen och äta goodis^^ ;)

Frida
0

Idag är jag inte helt oväntat sjuk. Har trots det: släpat ner massa grejer i källarförrådet, städat och diskat samt bytt i kaninernas bur och gerbilernas akvarium. Enda som fattas nu är att byta vatten och rensa pumpen till fiskarna. Och rensa ut lite kläder som jag inte har användning för längre. Mår förstås pyton så vi får se hur det blir med dammtorkningen och moppningen.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

KvirrZ
0

Idag har jag kollat på kaninungar<3

- Mvh Emma

senna
0

Idag har jag städat mitt rum, och sålt två kaninungar. :/

Llinnea-
0

Idag ska jag hoppa lite med Malaika :)

hannie
0

Jag har också kollat på kaninungar idag ;) Först mina egna små grisar på 1 vecka också på en unge som jag eventuellt ska tinga!