OT - Råttor omplaceras
Det här är verkligen OT, men jag såg nån chinchilla-annons här nångång, plus att jag vet att några här inne gillar råttor så jag provar här också, på Råttor.fokus är det ganska dött för det mesta.. :/
Nu är det så att jag funderar på att omplacera mina tre underbara skruttungar, o det e verkligen med sorg i hjärtat :(
De håller mig vaken Hela nätterna med gnagande osv, o eftersom jag bor i en etta o måste ha dom praktiskt taget ijämte sängen så kan jag inte ha en stängd dörr emellan. Har provat Allt, jag har dom ute flera timmar om dagen, o då mest på kvällen, ger dom ätbara saker med tuggmotstånd, provar å ge dom maten på morgonen, på kvällen, ja allt känns som jag har provat! Den ena råttan går absolut inte ihop med min ena kanin heller, utan har attackerat henne, o tar sig in i hennes bur, o jag vet inte riktigt hur jag ska kunna lösa så hon inte kommer in där.. ja allt är en riktig soppa, o jag vet inte om jag klarar att ha dom kvar :(
Lite om råttorna då, ifall nån skulle va intresserad. De är runt året alla tre, oreggade, inköpta på zooaffär. Honor alla tre. Bacon är Översocial, o charmar alla som kommer hit, hon är som en liten hund som springer efter o tigger mat osv, Olga är en riktig kelgris som är lugn o fin, Gerd är dock ganska tillbakadragen men hon är inte svår när det finns nåt gott med i bilden ;)
Vill ni veta mer om råttorna är det bara att pm:a eller skriva här! Har inte 100 bestämt för mig att omplacera dom ännu, men det känns nästan som det är enda lösningen, men jag älskar dom ju så mkt! Därför är hemmet det viktiga, inga pengar är inblandade!
Aww, vad jobbigt det måste vara för dig! Hoppas dem får bra hem , tänker på dig!
:/ Lycka till! putt

Hoppas att dom får bra hem!
_Tack så mkt för alla lyckönskningar o stöd! Speciellt Myriis! Betyder mkt, ni anar inte hur svårt det här är :'(
_
Nej, så tråkigt=/ Förstår att det inte är speciellt kul! Skulle jättegärna vilja ha dem, de ser helt underbara ut! Ska ta ett snack med mamma, men det är nog ingen idé … Hoppas du hittar ett superbra hem till dem!
Det är så svårt att lämna nätt amn verkligen älskar, hoppas du hittar bra hem åt alla tre^^
Usch vad jobbigt! Hoppas det löser sig!
- Mvh Emma
#8, ja fråga ;D Skulle kännas skönt om dom kom till en sån som du.
Måste bara lägga in ett gott ord för Bacon igen, hon är så sjuuuukt social, hon är .. ja helt obeskrivlig.. spelar ingen roll vem som pysslar me henne, hon älskar Alla! :')
#4 så underbaaaaar<3<3<3<3<3<3<3<3<3
#12, det är hon verkligen!
#11 Tack:)
Har frågat men varken mamms eller papps vill ha råttor i huset x( *cry* . Ska tjata lite till^^
Hoppas du hittar ett bra hem till dom! Jag har tyvärr inte plats för fler råttor just nu.
#14, synd ;( Dom som är så goooooa :) Hade ute Bacon igårkväll hela kvällen, o jag började nästan gråta så fort hon kom o klättrade på mig, när jag tänkte på att jag kanske ska göra mig av med dom :'(