Hinderbotten
Vad har ni för "fötter" på era hinder? Alltså botten, jag hade tyvärr ingen plywood så jag fick ta en annan tjockare planka som är typ 10x20, och nu kan den inte stå… Är det fel på hindret eller är det fel på gräset? :S Vill inte att alla andra ska bli så också hehe

Nej, fel på gräset kan jag inte tro att det kan vara. 😉
Men du får nog visa med en bild hur du har gjort, för jag förstår inte hur ditt hinder ser ut.
#1 Haha den blev väldigt dålig ska jag säga, får göra en bättre på slöjden där det finns mycket material, dock är jag ju inte så bra på slöjd så.. xD Sen så sågade jag snett, kan ju vara det, ena hindret är liksom snett.. Och de typ vinglar och de kan snurra då det inte går att skruva fast mer. Hela är helt fail.. Och jag är såklart inte klar med den ;) Men jaja skratta på för den blev skitdålig…

Om hindret inte är så högt, så ser det inte alls tokigt ut. Det är alldeles för högt för att ha så liten basyta. Jag vet inte hur högt du tänker dig att det ska vara, men jag skulle gissa att det kan stå om det är lite mindre än hälften så högt.