Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 4294 ggr
Isabel_r
0

Bygger bo????

Min kanin har börjat samla ihop massa hö och rycker av päls från sin magge. Sen lägger han alltihop i en stor hög inne i sitt hus i sin bur. Det ser ut som om han typ bygger vinterbo eller något liknande. Men han är en innekanin. Varför gör han så? Kan det ha något med att göra att jag tidigare idag släppte ut honom i hans Hage utomhus?

Ellen95
0

han kanske gör en sovplats.

malinroth
0

Säker på att du har en hankanin? de låter inte som det… Hon är nog skendräktig?..om hon inte träffat någon "annan" hankanin

KvirrZ
0

Låter som en skendräktig? hona, är du helt säker på att det är en hane?

- Mvh Emma

Isabel_r
1

det kan vara en hona, jag är faktist inte säker. Han/hon har så mycket päls att det är svårt att se

KvirrZ
0

Men känner du inga kulor?

- Mvh Emma

Isabel_r
0

Kan inte påstå det direkt

Kristiansson
0

Jo precis, det är precis så en hona som ska få ungar beter sig. Rycker sin päls och bygger bo. Det låter absolut som om det är en hona då har, förmodligen så ska den ha ungar också.

Isabel_r
0

Ungar tror jag inte att hon ska ha, hon är 4 månader och har inte träffat en hankanin på 1 och en halv månad och då var det syskonen…

Ellen95
0

Hon kasnek bara är skendräktig?? för en av mina kaniner brukar göra sådär när hon är skendräktig?.

Kristiansson
0

Jaha men då kan hon vara skendräktig? också som #9 sa.

Flippa
0

Min kanin blev skendräktig? dagen hon blev 6mån ^^

malinroth
0

Lilo började också boa igårkväll/natt och idag har hon ett bo med päls och allt men hon är bara skendräktig? iaf…Förmodligen din kanin också…

Isabel_r
0

Aaa, tror det

ciss
0

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sotis
0
sputtnick_plexus
0

Är du säker på att det är en hane? :P

malinroth
0

#16 hon har skrvit att hon inte är det :) Så visst är det en tjej…

Sotis
0

Har hon blivit  parad?

malinroth
0

#18 läs #8