Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 880 ggr
[mansolsson57]
2

Starta blogg

Det låter ju väldigt intressant att starta en blogg tillsammans med 5-6 andra. Men det borde ju också kräva väldigt mycket planering och tid. Jag hade kunnat tänka mig att starta en stilren och lättläst blogg med 5-6 andra. Mycket bilder och som sagt inte allt för mycket text. Även annan vardag och inte bara om kaniner. Bloggen ska vara på blogg.se 'Önskemål' på bloggkompisen: ¤Du ska kunna skriva seriösa texter, utan massa smileys och utropstecken etc. Kunna skriva moget alltså ¤Du får gärna vara påhittig, komma med tips?,idéer, artiklar, filmer etc. Man ska ha kik! Är du den jag söker? Kontakta då gärna mig! Här i tråden eller PM :)

[mommo 12]
1

Ska man ha massa kaniner?

[mansolsson57]
1

Nä det behöver man inte

[mommo 12]
1

Hur gammal ska man va?

CorneliaAndersson
5

Fint att du kopierade min text…..

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[mommo 12]
1

#4 ?

Fridaaaa
3

#5 Är Cornelia som skrivit texten

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[mommo 12]
0

Men om bägge två vill starta blogg så kan ni ju göra det tillsammans.

Fridaaaa
2

#7 De har haft en blogg tsm och var då hon skrev den texten när de sökte medbloggare. Så är "gammal" text som han snott som hon skrivit.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[mansolsson57]
1

#3 över 10 år

[mommo 12]
1

Ja, det är jag ju :)

[mansolsson57]
0

Om du är intresserad så skicka pm

[mommo 12]
1

Eller, jag är inte tio jag är ganska mycket äldre, och om jag inte ska skriva med massa smajlissar, gör jag inte det.

Elsa250
3

Tycker inte det är nån bra idé. Vill bara förvarna er andra.

Jag, Cornelia, Moa, Ellen och Måns hade en blogg tillsammans. Men så startade Måns bråk hela tiden och var väldigt otrevlig mot mig, så jag ville sluta. Fast de andra tyckte inte att det var rätt att den utsatta skulle sluta så då fick Måns göra det istället. Han blev riktigt arg, och när vi bytt lösenord hackade han sig in och byte lösen så vi kom inte in på ett tag. Riktigt dålig stil.

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

Elsa250
3

När han hackade sig in raderade han även stora delar av mina inlägg. Men bara MINA.

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

KajsaK
0

Jag skulle kunna tänka mig. Jag skriver noveller på Instagram, heter @dina_noveller och har då kanske lite erfarenhet av att skriva ordentligt. Jag har fyra kaniner och ska ta en kull i vår. Jag har också kik. Om du tycker jag är rätt person kan du alltid kik:a mig på "kajsa_karlsson_" Jag är tolv år.