Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 886 ggr
Evelina!
1

Hinderbeställning!

Tjoho, ska utöka hinderparken lite nu till våren genom att beställa tre-fyra hinder till. De jag funderar på är

Skevoluten - Det SKA jag ha, för att jag måste se hur weird det ser ut i verkligheten (har ännu inte sett någon IRL - vilka klubbar har detta hinder?).

Gulan - För att träna på. Har Trean redan, men Gulan känns som att den ALLTID finns med, och Kommandoran ALLTID river det. Dock är det ju verkligen inget snyggt hinder (enligt mig), så därför tvekar jag.

Halvtvåan - Detta ska jag ha. Bra hinder att kombinera med och finns på så gott som alla banor. 

Skon - Funderar på detta då det är lite lurigt. Har en kanin som gärna hoppar det - från sidan. Men jag gillar det verkligen inte av någon outgrundlig anledning, det är inget hinder som tilltalar mig rent smakmässigt. Därav min tveksamhet.

Kolonnen alt. Halvfyran - Här måste jag fråga er - om man vill ha ett solfjädersformat hinder, vilket av dessa är då bäst? Personligen gillar jag Halvfyran rent estetiskt, men Kolonnen känns som att den förekommer oftare.

Kyrkan (med prästen!) - Ett av mina favorithinder, har flera gånger känt att mitt inre skrikit must have, must have efter det. Dock lite trist rent tekniskt (och ganska dyrt i förhållande till sin enkelhet). Men som sagt, ett must have. 

Japan - Känns också som ett hinder som alltid finns med, dock är det inget "problemhinder" för mina. Men man kanske ska ha ett, bara för att.

Det var det. Nu vill jag höra era åsikter! Vilka hinder skulle ni välja av dessa? Är det något annat hinder som ni tycker jag borde införskaffa? Jag har iofs ett gäng hinder hemma redan, men har i skrivande stund inte riktigt koll på vilka. Men kom med förslag ändå!

Och en sak till. När jag väl bestämt mig för vilka modeller jag ska ha, så vet jag ju fortfarande inte i vilka färger! Hjälp mig komma på bra färgkombinationer!

Tackar på förhand!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Kaninhoppet.se
1

Hej! Glöm inte att kika på www.kaninhoppet.se ;) /Christine

Evelina!
0

Har redan införskaffat de hinder jag bestämde mig för, men tack ändå.

Idlil
1

#2 vqrt beställde du? :)

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Evelina!
0

#3 Libra Artic. Sedan Jönssons la sin tillverkning på is är det bara Libra som kan bygga bra hinder enligt mig.

Idlil
0

Jag kan inte hitta deras hemsida.. :o

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Evelina!
0

#5 Finns på FB 😎

Peak303
0

Skevoluten har vi i min klubb 😎
Fast känns som om vi har de flesta XD

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Evelina!
0

#7 Aldrig tävlat i Skåne så kan bero på det att jag inte sett någon. 👍  Men nu har jag min alldeles egna Skevolut att titta på och nöjas åt.