(S) Kaninungar
Hej, nu är ungarna redo att tingas.
Alla fyra ungarna är till salu, men om någon unge finns kvar så behåller jag den 🙂
Ungarna är födda 31/5 (2014) Och är leveransklara 19/7 då dem är 7 veckor
Ungarna är inte renrasiga, dem är till 90% hermelin, då deras morfar var 25% lejonhuvad kanin.
Pris: 400 kr att tinga är gratis om vi kan fortsätta ha kontakt om kaninen/kaninerna.
Ungarna:
Aktiv på kanin.ifokus.se

Åh, Tilly är ju bedårande! Men avståndent är nog lite väl långt tyvärr. :(
Kan tas med till Stockholm 19-26 juli 😃
Aktiv på kanin.ifokus.se
Jag trodde inte man fick leverera dem innan de är åtta veckor eller har jag bara missuppfattat det?
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
# Man rekommenderar att ungarna ska vara 8 veckor, men det går också bra att de lämnar mamman mellan 6-8 veckor. Som säljare måste man ju såklart kolla på individen och se hur utvecklad den är. :)
Små kaninrasers ungar mognar tidigare, och vad jag hört så mognar ungar ännu snabbare under sommaren men det är något jag bara hört.
7 veckor för hermelin blandningar är inte för tidigt. Givetvis är det ju bra varje dag de får stanna hos mamma då hon diar mycket längre än 7 veckor men ungen är fullt kapabel att flytta oavsett.
Större raser skulle jag inte sälja innan 7 veckor, gärna 8-9. De tar lite längre tid på sig i kroppen o så att mogna.
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
Putt 😃 Skicka PM vid frågor eller bara kommentera
Aktiv på kanin.ifokus.se
Nu är Tilly tingad! Hon blir hämtad på söndag :)
Aktiv på kanin.ifokus.se
Nu är alla honorna tingade! Ändas lilla Toto kvar :)
Aktiv på kanin.ifokus.se
Nu är alla honorna sålda! Izzy och Sia fick komma till samma hem och Tilly fick komma till ett eget. Toto finns fortfarande till salu! Om han inte får hem så kastreras han och blir kvar hos mig :)
Aktiv på kanin.ifokus.se