Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 669 ggr
twinnie
0

Är bara tvungen :D

Jag och Frida_L håller på och planerar en kull mellan min Bella och hennes Tau någongång nästa sommar! Vi har kommit på massor med bra namn som jag måste fråga om ni gillar xD

Glimra's Brownie Inspire
Glimra's Creamy Caramel
Glimra's Queen Vanilla
Glimra's Chocolate Chip
Glimra's Strawberry Passion

Totalt ÄLSKAR namnen! :D Och det gör Frida också btw, men var bara tvungen att fråga ;D

Beräknade färger (troligtvis) kan bli Zobelsiames (brun/blå), Viltsiames, Blå/vit japan, Svart (mantel & hel), Madagaskar (mantel & hel) och Viltgrått! Jag kommer behålla Queen Vanilla <3 som jag hoppas blir en blå/vit japan hona (A). Frida ska ha Strawberry Passion.

Hahaha, snacka om planering x) Fast vi kommer inte ta kullen förräns båda föräldrarna är Medelsvår/Medelsvår :)

Så, vad tycker ni om denna mysiga kull? :D (A)

ciss
0

Chocolate Chip tänkte jag döpa ett av mina marsvin till, fast hon fick heta Nattvind istället för att det skulle passa ihop med det andra marsvinets namn.

Tänkte förresten döpa en av mina ungar till Strawberry Passion, ville först ha engelska namn men ångrade mig och vill ha svenska istället.

Queen Vanilla var superfint, fastnade mest för det. Vilken fantasi ni har, jättevackra namn.

Kommer bli en toppenbra kull tror jag :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

denisesalomonsson
0

verkar jätteroligt :D jag har redan fått 2 kullar i sommar egentligen 1 men de vart en till utan att vi viste och nu har pappan nalle varit busig igen och har varit i mamma trullsas bur ;/ hihi så vi får se om de blir en 3:dje kull :P

Eazyy
0

Jätte fina namn! :D

senna
0

Jättefina, och söta namn! :D

Llinnea-
0

Vad kul, Ur gulliga namn :)

[Quellii]
0

Låter superbra :D

twinnie
0

#1 Haha, sån fantasi har vi inte xD Dom kommer döpas efter glassar i Cornetto Soft serien ^^

Tack alla :D Är så himla spänd. Längtar till nästa sommar <3 Fast kanske tar en kull efter Myran innan dess oxå!

Vemsan
0

Helt underbara namn! Det blir säkert helt underbara ungar också =D

Hälsningar Vemsan

twinnie
0

#8 Jaa!! Hoppas mest på blå/vit japan <3 ÄLSKAR den färgen!

twinnie
0

Och den som känner att den vill ha en unge får gärna säga det nu redan (A) Det är nämligen underbara föräldrar och enligt mig passar de varandra perfekt!

Bella är väldigt nyfiken och sprallig! Blir hon rädd är det mig hon kommer skuttandes till direkt, så hon är väldigt social av sig. Hon har en grymt fin kropp och stora starka bakben. Ska bli kul att se henne hoppa! Viltsiames

Tau är nog ganska lugn, men springer på bra emellan hindrena. Kan bli lite osäker på något hinder men en puff på rumpan gör att han kör på iallafall! Även han har fin kropp. Lite harliknande, precis som Bella! Svart brokad

KvirrZ
0

Vad kul! :D
Verkligen jättesöta namn :)

- Mvh Emma

twinnie
0

Tack ;D

KajsaM
0

Wow vilka härliga namn! Helt .. ja bäst :D Det blir nog en helt toppen kull, Lycka till! :)

Frida-L
0

Jaa!!

Den som snor dessa namn är dödens xD Matilda, det är lite riskfyllt att lägga ut dom här :P:P

ciss
0

#14: Haha :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

#14 Men Frida! Du känner väl mig? Om någon tar det som är mitt blir jag galen xD Eller, det kanske du inte visste? Men det blir jag iaf (A)

Frida-L
0

#16 Det vet jag väl! Har själv sett dig bli galen ju xDxD

twinnie
0

#17 Hahahaha, närdå? XD

Frida-L
0

Många gånger HAHAHAHA!

annaforsgren
0

Jag älskar också namnen!:D

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

twinnie
0

#19 Nämn ett exempel!! x)

twinnie
0

#20 Bra, för vi har bestämt att du ska köpa en , haha :D

Frida-L
0

#21 Vadå, jag kan ju inte komma på nåt så där på stört x)

twinnie
0

#23 Nänä ;) Vi får se när vi sitter i tältet sen xD Jag kanske inte äns får sitta där med er för att jag är sååå galen!

Frida-L
0

Ja, vi kommer låta dig sitta utanför i regnet! Hahaha!!

annaforsgren
0

haha.. jag vill ha queen vanilla, så de så!

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Flippa
0

Ska inte Myran också få en kull? :) Liten fluffis <33

[Zoie]
0

Jätte fina namn x)

Katter3
0

Fina namn! :-)

Mvh Johanna