Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 364 ggr
[AnimalLover1]
0

Klickerträning, koppel

2 frågor. 1. Jag hade tänkt börja klickerträna och ska köpa en klicker, finns det någon skillnad mellan alla klickers? Finns det någon som är bättre respektive sämre? 2. Vart kan man köpa minst 3 meters hoppkoppel? Som är bra också. Tack iförhand :)

Fridaaaa
0

1. Vissa klickers låter lite mer än andra, annars tycker jag det är mer smaksak. En jag har kan man ha två olika "ljudnivåer".

3. Har du facebook eller vet någon som har? För då finns det som har tror jag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lillmatten]
0

Den största skillnaden på klickers är väll ljudet på den. Vissa låter högre än andra och vissa har så man själv kan bestämma hur högt de ska låta.

[AnimalLover1]
0

#1 Hade tänkt köpa på nätet, då vet man ju inte hur de låter och så :/ Nej har inte det, och köper helst från såna nätbutiker som gnagarboden, teddytassen, inte privatpersoner isf.

kanintok
1

Varför inte privatpersoner? Det skulle jag nog säga är det bästa! Det finns många som gör jätte fina koppel osv.

[AnimalLover1]
0

#4 Asså har inget emot det men vill helst inte ha begagnade från typ blocket (om det ens finns) eller så, det menar jag, men vet du någon då, som tillverkar koppel? :)

[AnimalLover1]
0

Har kikat runt lite och kollat på företag som säljer koppel & selar men jag vill bara ha kopplet, men annars skulle det ju inte vara dumt med en till sele men det står ju inte hur långt kopplet är..

Fridaaaa
0

[AnimalLover1]
0

#8 OH! Tack så mycket, jag har letat på gnagarboden men har bara hittat såna selar, men tack!:)

Fridaaaa
0

#8 Vasegod 🙂

Fridaaaa
0

#11 Den har jag (skulle testat klickerträna hundarna men inte blivit av). Jag tycker den är bra

kanintok
0

Det finns ju tex rabb-it och såna hemsidor som du kan titta på ;-)