Leksaker
Någon som vet vart man kan köpa leksaker till kanin.
Visa gärna bilder på något ni köpt därifrån.
Ni kan också visa bilder på något ni gjort själv. 🙂
Någon bild har jag inte, men jag har gjort så att jag fäst en liten morotsbit i ett snöre, och sedan hängt i gallertaket så att den hänger ca 10 cm från marken.
Populärt såklart, och skapar ju sysselsättning en liten stund iaf.🙂
Leksaker till gnagare och Kaniner finns i varenda djurbutik som har smådjurstillbehör. Bara att leta på! :)
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Någon mer som har något tips??
Jag har en tunnel till min kanin och även haft det till mina andra kaniner det är en mycket uppskattad sak. jag köpte min i en zooaffär men det är nog billigare på nätet

Gnagarboden.se har en massa bra och roliga saker till kaniner! Själv är jag stammis där. ;)
Jag har aldrig någonsin köpt leksaker till mina kaniner utan bara tagit av sånt som finns hemma/ute. Äggkartonger, fransade toarullar, grenar etc. är väldigt populärt och kostar ju inget. :)
Tycker gnagarboden har ett rätt trist utbud! Mycket bättre på utländska sidor :)
#8 Jo visst finns det det! Som viovet.co.uk till exempel, men då blir också frakten dyrare. Jag är nöjd med gnagarbodens utbud, finna grejor där i från som herrn här hemma har älskat. :)
Vad är det för utländska sidor som du brukar handla från? Vill gärna ha tips? då det alltid är kul med shop till kaninen. 😃 (zooplus.dk vet jag redan)
#8 Håller inte med, tycker det är en riktigt bra internet affär!