kaninen
Hur reagerar kaniner på katter om katterna kollar på kaninen men inte försöker äta den
Min lilla Caffé Latte, kommer hon fram och slickar katten på näsan,av alla andra springer några runt och andra reagerar inte alls. det beror på kaninens personlighet :)
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Kaninen dör väl inte av skräck då
Beror på kaninen. Vår ena katt brukar vara runt kaninhagarna ibland men ingen fara med det, sitter ibland på utekaninburen också. Mina kaniner är vana vid katter. Aldrig haft en kanin som blivit skräckslagen bara av synen av en katt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ok jag har haft en kanin inan också och då gick det bra men den kanin jag ska få nu är vana vid olika djur men katt har den kanske inte sätt men om kaninen kanske ser katten för första gången kan kanin slå med bakbenet imarken då eller
#4 Javisst kan kaninen varna genom att stampa i marken, men det är naturligt och ingen fara med det
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack så jättemycket katten kommer aldrig in om han får för sig det
Mina två blir panikslagna..
det beror som sagt på katten oh kaninen, alla djur har olika personligheter och skulle reagera olika.
Mina katter är van vid mina kaniner, de gör inte en fluga förnär och har levt med kaniner hela livet,kaninerna är van vid katterna också.
Men man ska passa vissa katter, har haft en katt förr som gärna såg kaninerna som munsbitar.