Oseriös
Verkar jag verkligen Oseriös ? Jag är väldigt Ledsen för det **** Skrev till mej . Sitter här och gråter mycket

Det beror ju helt på vad personer har för åsikt om dig, ingen här kan säga "alla tycker du är oseriös" för det kan vi inte veta.
Men iallafall, jag tycker inte du ska hänga ut namn och borde inte crewen låsa tråden?
Ursäkta, vad är det att gråta för? Hon tyckte inte att du verkade vara en seriös köpare! Punkt slut. När det gäller djur är det ju väldigt viktigt att djuret får en bra ägare, ett bra hem osv .. ***** kanske ansåg att du inte var lämplig för hennes kanin. Inget att gråta för.

2# Jo jag tycker det är Känslig.
Jag vet inte hur **** menade, men överhuvudtaget måste en uppfödare kunna neka en köpare utan att denne ska ta det skithårt och bli ledsen. Om **** skulle neka mig till att köpa en kanin så skulle jag ju såklart undra lite, men jag skulle inte starta en tråd på ett forum för det. Du får helt enkelt tänka över vad du tror folk tycker du kan göra fel och pma **** om du vill att hon ska förklara.
Frågar igen, ska inte crewen låsa?
Du är säkert inte oseriös, men precis som du har valet att välja vilken kanin du vill så har säljaren också valet att sälja till vem han/hon vill. Olika kaniner passar till olika ägare och just denna kanin kanske behövde en lite äldre mer erfaren ägare som redan tävlat osv.
Man hänger inte ut folk såhär, Jennie, har du något du vill fråga henne får du ta det via PM. Låser denna tråd nu.
KIF Crew

Detta får du ta privat med med henne ist. Inget som vi andra behöver.
Mvh Kajsa Medarbetare

Har nu redigera bort namnet på henne som blev uthängd. Detta får du ta privat om ni vill.