Samköpa kaninfoder, Umeå
Hej!
Jag ska beställa Cuni Complete 8 kg (44kr/kg) och JR Farm Grainless Complete dvärgkanin 15 kg (27kr/kg). Det blir enorm prisskillnad vid storköp, men jag vill inte att fodret ska stå och blir smågammalt och undrar därför om det är någon som vill samköpa en eller båda av dessa? Jag bor i Umeå.
PM:a gärna så fort som möjligt om du är intresserad!
putt
Planerar att beställa idag/imorgon, så om någon fler vill samköpa, hör av er! Finns kvar kilon att tinga på båda sorter!
Fodret beställt och landar på fredag/måndag. Finns 5 kg JR Farm för 27kr/kg kvar att tinga. PM:a! :)
Jag skulle jätte gärna men har precis fått hem min 8 kg påse från zooplus
Fodret är här och det finns fortfarande 5 kg JR Farm Grainless complete för 27kr/kg kvar att tinga. PM:a! :)
putt!
Är det bra foder? hur många kilo säljer du?
Intresserad av att köpa, är det bra för kaninungar?
Använder mig inte av det fodret men skulle kunna testa.
#7 Det är helt utan spannmål, bara växter och örter! :) Har en bra sammansättning av fibrer, protein och fett, kopierar in innehåll etc nedanför. Jag ger det själv till mina två, de är 10 veckor respektive 15 veckor. Det är dock stora pellets, så MYCKET att bita i och tugga på för en liten unge.
Har 8kg kvar för 27kr/kg och det finns i Umeå/Skellefteå.
Ingredienser:
Timotej, hundäxing, blågräs, groblad, rödklöver, ängssvingel, daggkåpa, ärtflingor morotsbitar, åkerböneflingor, tärnade palsternackor, pepparmynta, linfrön, svart kummin, tärnade äpplen, linfrö, maskrosblad, tärnade rödbetor, nässlor, kamomill, svart kummin, vitaminer.
Analytiska beståndsdelar:
JR Farm Grainless Complete dvärgkanin
protein
fett
fibrer
aska
kalcium
fosfor
11.1 %
2.9 %
21.5 %
7.4 %
0.5 %
0.3 %
#7 Här är länk om du vill läsa mer: http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/foder_gnagare_smadjur/kaninfoder/jr_farm/279025