Bebis hoppar!
Idag hoppade jag och Carro med Filippa på altanen. Det var första gången hon hoppade krok bana :) Carro filmade medan jag hoppade! Då har vi lagt ut en video på youtube. Så då ska vi visa den :)
http://www.youtube.com/watch?v=MgDjOyZySss
Bild kommer ni också få se!
Visst hoppar hon bra xD
*putt*

Vad duktig hon är! Hur högt är det?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Duktig flicka :)
- Mvh Emma
Vad duktig hon va :)
vilken sötis ;D hon hoppar bra :)
Duktig!

Så duktig:)

40cm typ (Är Soten) Jag har annan medlem som katter.ifokus

Duktigt ^^
*putt*

så duktig! :)
Tack :) Jag vet inte hur högt det är :/

vad duktig hon är:)

Vad duktig tjej :)
Gud va duktig :D
Hälsningar Vemsan

Ja, hon är duktig =)
Rubriken är ju (Bebis hoppar!) och då måst jag baa berätta något jag tycker var väldigt roligt..
I våras föddes våran designkull här hemma efter många om och men. Jag har en bror, David heter han och är 2 år gammal. Ungarna i kullen var ca 3 dagar gamla och David var mycket intresserad av dom. Han hade sett dem en gång då de var nyfödda, han hittade dem nämligen.. Så när vi hade grillat och ätit klart kom han med en cerise sele i handen fram till mig;
- Men du nathalie sa han. Kan vi inte se om kaninen kan hoppa? Och ja svarade naturligtvis ja.. Och frågade sen vilken kanin han hade tänkt sig.. Jag tänkte att han antagligen menade Linus eller Top. Men icke. Efter en stund av tystnad hörde jag hur han suckade…
- Men jag menar ju bebiskaninen..
Till min stora förvåning ville han hoppa med Designedungarna..
Jag blev så förvånad att det ändå jag fick fram var:
-Nä, han är för liten och kommer frysa…
Ja, som sagt var bara tvungen att berätta.. 
Jätteduktig!

Fint hoppat 

Det där första hindret, sånt har jag också! xD
Avstånden var i minsta laget, i hoppet över första så landade hon ju nästan i hindret. Läng på avstånden lite mer så kommer det gå ännu bättre! :) Duktig nin, lycka till i framtiden.
Jättefint hoppat! Tänk på att hindrerna ska gå att rivas från båda hållen, och då tänkte jag mest på hinder två.
#21 Det går väll att riva?
#22 Inte som jag fattade det? Hinkarna står ju så att det vita inte kan rivas framåt? Eller ser jag från fel "perspektiv" ?
#23 Hmm.. Hon brukar riva det på alla möjliga sätt ;) Men varför ska man kunna riva åt alla håll?