(S) Kull 2
Striken´s Emily & Snöflingans Prinz von hessen
Födda: 2014-05-08 Levklara: 2014-07-08
Ras: 75% Dvärgvädur 25% Hermelin
Päls: Normal
Pris: 350-500kr beroende på unge
9 föddes 8 lever kommer själv behålla en av dom.
Finns i: Göteborg Transport brukar gå att ordna
För mer info pm:a eller mejla :)
Kan kolla könen om så önskas!
Bild 1:
Skulle du kunna berätta lite om föräldrarna? :)
#4 Mamman Emily är min egenuppfödda hona som är super snäll i all hantering lugn att ha o göra med hon älskar uppmärksamhet. Hon har jag till Avel och kel har tänkt att hoppträna henne i sommar. Hon har haft 2 kullar innan denna och sköt ungarna hur bra som helst, alla ungar efter henne som jag har sålt har varit super goa mycket spring i benen och nyfikna på allt runt om kring.
Pappan Hugo har tävlat Msv men har fått gå i aveln ett tag men han va ute på tävling för två veckor sen och ska tävla på torsdag. Pigg liten skrutt som älskar att spring, han hoppar inte över pengarna utan flyger det är många som kommer fram på tävlingarna hon beundrar honom.
han gillar däremot att vara inne för länge då han har så mycket krut i sina bakben.
Om det är något mer du vill veta så fråga på :)
På bilden är det Pappan Hugo:)
Putt:)
Hemsidan uppdaterad :) www.strikenskaniner.weebly.com
Har även en till kull som är Rex/Dvärgvädur med 7 ungar i färgerna vitrödögd och rysstecknad brun finns även en blå wienertecknad vitörad men ska eventuellt behålla den!
Men så söta!
Hälsningar Amanda och kaninerna
De är verkligen urgulliga! Man blir lite sugen ;)
Dom är super goa att ha o göra med varje gång man går in till kaninerna kommer dom fram ill bur kanten för att hälsa :)
Putt :)
Putt
Putt:) Hemsidan Uppdaterad, kön kan kollas vi intresse :)
Snart är dom 3 veckor, ska försöka hinna ta kort på ungarna när dom är ute i hagen :)
Putt
Könen är kollade:
Bild 1: Striken´s Dotty Virvelvind - Hona
Bild 2: Striken´s Batman - Hane
Bild 3: Striken´s Hawkgirl - Hona
Bild 4: Striken´s Schnurrbart - Hona ¨Stannar¨
Bild 5: Striken´s Fatomen - Hane
Bild 6: Striken´s Green Lantern - Hane
Bild 7: Striken´s Captain Marvel - Hane
Bild 8: Striken´s Atom Smasher - Hane
Putt
Säger samma här, har du några fler bilder på sötnosarna? 😍
Åå så underbart söta :)
Jag kan lägga in nya bilder i morgon :) Kan även tänka mig byta till en annan unge/vuxen Pm:a mig om du skulle vilja byta :)
Ja mer bilder vill vi gärna se :)
Nya profilbilder på hemsidan:) www.´strikenskaniner.weebly.com
Nu är ungarna ute på nätterna med sin mamma
Har varit sugen på nr. 1 sedan länge. Underbart vacker är hon! :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Det är många som har vart intresserade av henne men dom vill oftast ha en mindre eller större kanin
Vilken fin kull vackra färger på de.
Bild 1: Striken´s Dotty Virvelvind - Tingad Bild 2: Striken´s Batman - Tingad Bild 3: Striken´s Hawkgirl - Tingad Bild 4: Striken´s Schnurrbart - ¨Stannar¨ Bild 5: Striken´s Fatomen - Såld Bild 6: Striken´s Green Lantern - Tillsalu Bild 7: Striken´s Captain Marvel - Tillsalu Bild 8: Striken´s Atom Smasher - Tillsalu
(OT) #38 Kan du checka din mail? 😃
Aktiv på kanin.ifokus.se