(S) Dvärgvädur
Nu måste jag sälja min dvärgvädurs hona med stamtavla hon kostar 50 kr och vill ha ett hem med mycket kärlek helst till en barnfamilj eller till en uppfödare man får med foder
om kaninen hons favorit mat är äpplen och gräs hon är 4 år gammal och öron märkt det hon gillar mest att göra är att sitta i gräset och äta hon gillar andra kaniner och barn och bor med andra små kaniner just nu och hon är viltgul för ut hade vi en dvärgvädurs unge och hon gillade dvärgvädurs ungen jätte mycket det var som hons lila bäbis hon bär på gul/blå gul/svart och viltgul
säg om ni är intresserade endast seriösa köpare
Det är nog troligare att du får seriösa köpare, eller några köpare alls, ifall du renskriver och rättar ditt inlägg samt lägger in en bra bild på kaninen.
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#1 om det är renskriver eller ej handlar inte om att det är seriöst eller ej. ALLA HAR OLIKA LÄTT ELLER SVÅRT ATT STAVA!!!!!!!!!
#3 det uppfattas däremot mindre seriöst, det gör det också om man skriver med verasaler (stora bokstäver) och många utropstecken el frågetecken.
Den sista meningen skriker du ut enligt skrivet språk och det är inte bra.
Jag brukar skriva en annons i Word först med rättstavning osv, jag brukar också be nån att läsa det innan jag publicerar det. Gör man så ser det bättre ut och då är det större chans att hitta en bra köpare till kaninen och det är ju det man vill 🙂
l'm back
#1 Fast nu kanske hon har problem med att skriva helt felfritt, så det där var inte snällt sagt alls!
Be the best version of you.
- Zoella
Får man med buren hon bor i eller får man med något? Vart finns? Du har du någon bild? Jag kanske kan fixa ett bra hem bror på hur långt bort du är
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
4 & 5, Jag menade inte att hoppa på henne och det anser jag att jag inte heller har gjort. Det var ett ärligt råd. När jag kollar igenom annonser så ögnar jag igenom texten och kollar efter information och bild men när man skriver som TS gjort så är det svårt att urskilja informationen.
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#6 jag bor utan för Umeå det medföljer foder och lite tillbehör
hemmet är viktigare än priset
kaninen som har ansiktet brevid gallret är hons syster bakom den kaninen är hon
Hons syster är japantecknad
#6 kan du ha hon?
vad fin hons syster är❤️

#13 normalt att kommentera på ens eget inlägg från ens andra konto ?
You can't spell Bitchy without Itchy
Du kanske skulle kunna fundera på att låta dina föräldrar skriva annonserna istället. Chansen att en seriös köpare som kan ge din kanin ett bra hem hör av sig är ganska liten… Folk som säljer foderdjur skriver bättre inlägg.
(( Rättade lite i annonsen, hoppas verkligen att TS hittar ett hem till denna söta kanin)) Förlåt om det var fel att rätta lite isåfall får någon ta bort detta inlägg;)
Nu måste jag sälja min dvärgvädurs hona med stamtavla. Hon kostar 50 kr , hon vill ha ett hem med mycket kärlek helst till en barnfamilj eller till en uppfödare. Man får med foder
Om kaninen: hennes favorit mat är äpplen och gräs. Hon är 4 år gammal och öronmärkt. Det hon gillar mest att göra är att sitta i gräset och äta. Hon gillar andra personer och barn. Hon bor med andra små kaniner just nu. Förut hade vi en dvärgvädursunge och hon gillade dvärgvädurs ungen jättemycket, det var som hennes lilla bebis. Hon bär på gul/blå gul/svart och viltgul
Säg till om ni är intresserade. OBS: endast seriösa köpare
Jag brukar inte kommentera folks grammatik i inlägg här då alla har olika kunskaper men om man går inte för att rätta en annons så ska man väl kunna det också? Vill inte alls vara elak och tycker det är bra utav #16 att vilja hjälpa till. Det fattas lite mellanslag efter punkter, det heter dvärgvädursunge samt lite konstiga formuleringar på vissa ställen. Men om TS vill att sin kanin ska få ett bra hem så rekommenderar jag, precis som #16 och andra, att fixa till felen i texten, kanske ta lite enskilda bilder på kaniner och definitivt inte kommentera sin egen annons från andra konton, det är bara konstigt xD
17, oj skrev det på telefonen kan rätta till det.
16 Jo, jag misstänkte att det kunde vara så ^^ Ville som sagt bara hjälpa TS att få koll på sin annons, precis som du x)
Hon har redan får ett hem nu. En barn familj