Blogg
Jag söker någon att blogga med. Jag har en blogg nu som jag slutat blogga på pga de blir "för tajt" med all uppdatering.. Visst kan jag blogga mindre men då blir ju mina läsare lite uttråkade :/ Lite om mig. Jag är en tjej, född 00 på i Örebro. En målinriktad och glad person som älskar djur. 13hundar, 1katt, 3kaniner och en sköt häst har jag. Tävlar aktivt i Kaninhoppning, och tycke de är grymt kul! Så, jag söker någon att blogga med. Med kaniner, såklart. Gärna som tävlar i Kaninhoppning, men absolut inget krav. Gärna flera kaniner, inte ett krav de heller. Som vill blogga på blogg.se. Och jag skulle gärna vilja blogga om lite allt, typ om man har flera andra djur oså. Men att vi fokuserar mest på kaniner. :)
hej nu blir jag väldigt glad för jag söker någon som vill ha en blogg med mig och så såg jag detta inlägget! :D Jag kan berätta lite om mig! Jag heter Elsa och bor några mil utanför kalmar, jag är född 2000 och ska fylla 13 år! Mina intressen är fotboll, kaniner, kompisar, foto m.m!
Jag har en kanin som heter Nino och är ett år! Men jag ska köpa en till kanin den 5 juli (tror vi att det blir!) och jag bor på en bondgård vi har grisar, en hund och en kanin (än så länge)
Hoppas du vill ha en blogg med mig!
jag vill gärna!
har tänkt på att blogga tidigare men det har inte blivit av 
om mig: Jag heter Måra och är en tjej som också är född 2000, ska fylla 13
Jag ÄLSKAR djur och hos min mamma (mina föräldrar är skilda) har jag en kanin som heter Opal och är 4 år, 3 vuxna katter, och för tillfället också 3 kattungar som flyttar nästa vecka. Dock ska vi behålla en som ska få bo hos min pappa där vi också har 2 vuxna katter. Mina intressen utom djur är Japan, och ibland klär jag mig sweet lolita och fariy kie
Jag brukar hoppa med min kanin och ska nog snart bli medlem i en klubb och kanske börja tävla
Jag älskar också att göra små godsaker och leksaker till min kanin 
Är du en kopia av mig eller?
Dock har jag redan en blogg: http://lovechivas.bloggplatsen.se/
Jag bloggar om alla djur men har kaniner som bas. Jag tävlar regelbundet i Kaninhoppning och har 2 egna och en på väg, jag tävlar för Smålands kaninhoppare men tävlar också i Trollhättan, västkusten med mera. För övrigt går jag en djurvårdsutbildning och praktiserar i Borås Djurpark genom skolan. Jag sysslar också mycket med hästar och hundar. Hemma har jag förutom kaniner både en katt och massa fiskar.
Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas
Jag ska tänka lite.. :)
När har du tänkt klart? ;)
Jag bloggar gärna med dig! Är en tjej på 14 år, bor i Örebro och har en kanin som heter Melker. Han är 3 månader och en isabellafärgad renrasig dvärgvädur. Han har hoppanlag och har hoppat lite och visar stor talang så förhoppningsvis kommer vi tävla snart! :) Jag kommer i såfall blogga om våra träningar, pyssel, vad vi gjort idag, vilka tävlingar jag ska gå på, och en massa mer :) Har haft blogg förut! Jag är en glad och positiv tjej som älskar djur! Hör gärna av dig!
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Jag har förresten en hund, några hamstrar och fiskar också :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Putt!
#8 du har ju några som vill blogga med dig?
Ja, men vill ha "några fler att välja på". :)
Okey ;)
Skulle vara kul att börja blogga igen! Lite mig: Jag är en tjej på 15 år dom föder upp lejonhuvad kanin för utställning. Allt som allt har jag 8 vuxna kaniner och 11 ungar varav 2-4 kommer att sparas. Men jag har inte bara lejonhuvad kanin, utan jag har en dvärghare och två harkorsningar som jag hopptävlar med. Min ena Harkorsning är Avlad för hoppning, dom andra inte :) Jag bor på en Bondgård med över 150 kor, 3 hundar, 2 katter, (19kaniner), 2 marsvin och 3 afrikanska jättesnäckor :)
Jag har en djurblogg www.nattstad.se/lovechivas :)
Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas