Rabbit Royal
Jenka får Stampe eftersom att det är det enda mamma betalar men jag vill byta till Rabbit Royal då många skrivit/berättat om hur bra fodret det är. Nu har jag äntligen lyckats övertala mamma om att få byta om jag betalar mellanskillnaden mellan Stampe och det nya fodret. Jag vet att RR finns på gnagarboden.se men finns det i någon riktigt butik och inte bara i nätbutik, har verkligen försökt hitta någonstans då det annars kostar ca 500kr att köpa en 15kg säck då frakten tillkommer… Så ni som har RR var köper ni det?
*Följer*
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Jag beställer från zoo.se 299:- för 15kg, gratis frakt och det kommer hem till dörren på två dagar 🙂
#2 det låter ju jättebra! :D
#3, Ja det känns helt okej mot de 560:- som min närmsta djuraffär tar för samma mängd 😂
#4 haha det förstår jag ;)
YES! En liten gårdsbutik typ 5 minuter hemifrån säljer RR, det är dessutom toppenbra eftersom att jag köper höet därifrån så kan jag köpa en säck med RR nästa gång jag behöver köpa hö :D
#2 Frakten kostar ca 200 på zoo.se, hur fick du det till gratis?
#hade med velat. Hur o var hittar man återförsäljare till rr?
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
#7, Det var skumt! Jag beställde en säck senast i fredags och då var frakten gratis(igen), nu när jag testar står det dock 69:- i frakt, men det kan jag leva med om det ska vara så. 😛
http://www.zoo.se/leverans Här hittar ni info om frakt och kostnader.