Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 412 ggr
Naaathaaa
0

Planerade kullar 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skriver här för att se om någon är intresserade av våra kommande kullar Höst/ vinter 2007.

Kull Nr 4, Laylocks Sunshine Surprise+ Sahara

Planeras bli en toppenkull. Sune Har vunnit 2 av sina tre starter starter i Lätt och är MSV i Rak och Lätt i Krok med pinnar. Kommer nog att bli kanonkaniner både på banan och utanför…

Kull Nr 5, Caramell+ ?? Ev. Didrik Elr Laban

Även detta kmr bli en kanonkull med antingen Laban eller Didrk. Laban ägs av Natalie Ch. och Didrik ägs av Josse H. Både Laban och Didrik är MSV i Rak och Lätt i Krok..

Kull Nr 6, Smulan+ Goldens Curious Pico Bello

Det är nog denna kullen vi tror på mest av alla. Curre är en inlånad hane och Smulan är vår egen, Smulan hopptävlas inte för tillfället på grund av ungar men Curre tävlar mkt. Han är klassad Elit i höjd, Svår i Rak och MSV i  Krok med Pinnar.. Kommer nog bli rätt så stabila ungar..

Kull Nr 7… "Tortilla" + ?? EJ Bestämt

Kommer senare…  

Aldrig att vi skulle ta en kull utan ha den ordentligt genomtänkt innan. Har haft en hel del kullar tidigare, senaste har nyss flyttat hemifrån. Givetvis avlar vi inte på kaniner med defekter eller aggressiva kaniner.. Vi gör alltid vårt ästa för att hitta rätt hem till just den kaninen.  

Bild: Shara (När hon tävlade första gången)

Mysofi
0

Kul!! Vilka raser är det och vart bor du???

Julliz
0

Ska didde bli farsa? hehe, Jag skulle egentligen ha köpt en av hans o Tosca bebbar men jag ska som du vet köpa Cinnamon iställe, om nu pappa säger ja vill säga :)

Naaathaaa
0

#1Jag bor i Skåne, typ I Mitten elr ngt sånt :P Det r en massa olika raser, satsar på hoppkorsningar framför allt.

Ras på kull nr 4: Nästan bara dvärgvädur med lite hermelin.

Ras på kull nr 5: Löwen om det är laban men om det är didde blir det några olika, dock mycket små raser.. 

Ras på kull nr 6: Rätt så stora raser, Rex bl.a sen rätt mycket dvärgvädur

Ras på kull nr 7: Mycket sallander men även dvärgvädur…

#2 Men skall Josse sälja Cinnen?! Han är såå underbar! Ja, han kanske ska bli farsa.. Men jaa, Josse kallar han ju Muppen. han är så himla rolig :P Hehe

Julliz
0

Ja, hon tycker inte att han och hon passar riktigt ihop :P hon kanske behåller en unge från någon av hennes kaniner istället, eller så nöjer hon sig med fyra kaniner, vad vet jag?
Jag håller med om aatt han är underbar! Ska bli så kul om jag får honom.

twinnie
0

Lite beroende på färger och kön kan jag vara lite intresserad!

felicia93
0

medlem i skaf?

0# gud vilken söt kanin <3

[mangaa]
0

Så roligt ;D

Lycka till , ta kort på bebberna när doms tid kommer ^^

Jennie104
0

Intresserad . Var bor du ?

Naaathaaa
0

Jag bor i Skåne, i Sjöbo.. men leverans kan ordnas lite varstans i Skåne.. Även längre upp i landet… Mejla gärna.
nathalie.andersson@sjobo.nu