Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1128 ggr
[Tilde]
0

Största inneburen?

Nyfiken… Hur stor är den största inneburen du har sett till kaniner i en djuraffär? :)

MarHai
1

150x75x63. Zoo.se

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[Tilde]
0

Tack för alla tips?!

smellcaramell
0

kan väl tillägga att buren jag nämnde i #2 blir bra mycket dyrare i och med frakten, den är så stor och tung att den räknas som skrymmande och då blir frakten på ca 700 kr..

[Tilde]
1

#4 Mjo förstår det… Hade inte tänkt att köpa utan var bara nyfiken då sambon och jag öppnar egen affär/webshop där vi kommer att sälja en väldigt stor innebur. Hade själv inte sett så stora någonstans så jag ville se om det fanns större på andra ställen. 😛

fuzzie
0

#5 Vad kul! Kommer ni sälja saker till djur i eran webbshop? 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

kanin och häst
0

#5 hur stor e den?:3

Ett liv utan djur är inte värt att leva

[Tilde]
1

#6 Kaninsaker, ja! :) Dock främst med fokus på dvärgkaniner, men leksaker, mat osv. funkar ju till alla raser.

#7 150x85x64 🙂

fuzzie
0

#8 Men vad härligt! Kul, hoppas det kommer gå bra för er! 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[Tilde]
0

#9 Tack så mycket! Det lär nog inte bli något stort företag, men jag får åtminstone hålla på med något jag tycker är kul 😃

kanin och häst
0

8: kommer ni kunna skicka till andra land? Isf kanske jag kan köpa någon gång, har ju en dvv,

Facie
0

Det beror på! Räknas tvåvångingsburar?:)

Pretty wise //

[Tilde]
0

#11 Vi har inte riktigt bestämt allt med frakt, men förmodligen skickar vi inom Norden. Det kanske blir ganska dyrt med tunga saker dock. :/

#12 Egentligen inte, men hur stor var den? :)

CorneliaAndersson
0

Åh vad underbart med en webshop, tilde! :D

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Facie
0

Varje våning var 120 cm så 240 då :)

Pretty wise //

[Tilde]
0

#14 Yes, det blir riktigt kul! :D

#15 Ah, kunde kaninerna alltså springa mellan våningarna?? :)

[zendaimimon]
1

Dock tror jag inte man kan räkna så :) Kaninen har ju inte 240 cm att springa på utan bara 120 på varje våning

Fridaaaa
0

#15 Varje våning räknas för sig. Så räknas som "två burar" så att säga men som sitter ovanpå varandra. Så man kan inte räkna ihop den totala ytan på dem

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

tlover
1

TS kanske kan det vara värt att försöka hitta nån finsnickare som kan göra burar åt er?

På så sätt skulle ni kunna få nått riktigt originellt tex inneburar som är stora nog för större kaniner, specialgjorda/måttbeställda burar (såklart dyrare).

Man skulle ju kunna skicka dom "IKEA style" så att kunden sätter ihop den lätt själv med bra infoblad om hur man gör.

l'm back

kanin och häst
0

13 ok! bor ju i Finland!:)

[Tilde]
0

#19 Jag har faktiskt funderat på det, men material är extremt dyrt här i Danmark så jag tror inte det skulle gå att få ihop till ett bra pris. 😕 Men vi kanske får kolla närmare på det och se om vi kan göra något av det, för det hade ju varit väldigt kul! :)

tlover
0

#21 finsnickare köper oftast in från billigare ställen (utan moms, i större försändelser och hela faderullan) så det behöver inte vara så hemskt dyrt.

Det skulle ju kunna vara värt att kolla upp i alla fall. 🙂

l'm back

[Tilde]
0

#22 Okej, vi får se om vi kan hitta någon 🙂 Tack för infon!