Dvärghare ungar
Sara! Sluta nu! Jag dör söt-döden här hemma😍😮
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Nä, lägg av. Nu blev jag sugen på pizza 😃
Verkligen, världens finaste puff!! Den ser exakt ut som kaninungarna som skuttar runt på min gård :D
haha ;-)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Det borde inte vara lagligt att vara så där söt ju! ;)
med vänliga hälsningar Hanna & djuren
Lilla Margherita :-) Av lite särskilda skäl så flyttar hon redan i slutet av Juli. Dom andra två honorna ska jag spara tills hösten för vill ställa ut dom först så jag vet vilken jag ska spara. Hanen kan också säljas så fort han blir leveransklar då jag bestämt att jag ska spara en hona. Säljs främst till utställnings intresserade folk.
Sara
Så fina, är det lagligt att ha en hare? Är det populärt? Vad är skillnaden på hare/kanin? =)
#10 Dvärghare är en kaninras :)
#10 som #11 säger så är Dvärghare en kaninras..:) Dom heter "Dvärghare" för att dom är väldigt slanka å långa bakben och så är dom oftast yttepytte små^^ oftast under 1 kg.
Sara
Åååå så söta, dvärghare är en så fin ras.
Ögonbrynen var nästan för gulliga <3
Hälsiningar från mig
Funderar dock på att behålla hanen men som sagt så går det visa intresse. Pris:500:- Finns:Svenljunga
Sara
#18 haha vad sött!
Hälsiningar från mig
Haha japp :)
Sara
Har kollat på alla bilderna men inte läst texten super söt :)
Hur mycket väger denna rasen när den blir stor?
Super söta vill ha en men kanin inte❤️;)
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
#21 jag är ej säker på vikt, men runt 0.9-1.4 kg tror jag det är. Den minsta kaninrasen med andra ord :)
Hälsiningar från mig
Oki, trode den blev större men vad bra för jag gillar dom små raserna bäst :)
#22 Nä jag säljer dom ändå helst inte till kel för de här är inga gos eller knäkaniner. :P Nästan alla jag stött på är lite bitska och griniga tyvärr. 😐En del är väldigt aggressiva som hugger en med. Så därför undviker jag sälja dom till kel, iaf om man är under 18… Nu flyttar ju dock "Margherita" till ett kelhem men det är en person jag känner hyfsat och hon vet vad hon ger sej in på samt är över 20. 🙂
Men ett av mina mål är att försöka avla på så trevliga individer som möjligt så det aggressiva temperamentet försvinner. 🙂 Mamman är helt okej men pappan blev ett monster till slut så tog bort han.
Sara
ååå…vad söta de är! nu blir längtan bara större tills en kull här hemma föds:):)