Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninfotografering-tips-och-konstruktiv-kritik
Läst 850 ggr
Elsa250
0

Färg på sele?

Hej!

Jag undrar Vilken färg? på sele ni tycker passar bäst till en madagaskar tecknad kanin och en svartbrokad kanin?

Tacksam för svar!

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

peachpie117
0

skulle du kunna ta bild?:)

Elsa250
0

Har inga bilder på datorn, och USB-sladden funkar inte så tyvärr kan jag inte visa några bilder:/ Men jag kan säga att ena är svartbrokad och andra är madagaskar:)

The Animallovers!!!
0

Jag själv tycker att så färgglatt som möjligt är väldigt fint på alla djur. På mit själva koppel typ nästan "lyser" färgerna för dom är så starka och jag verkligen älskar det kopplet:-)

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

Elsa250
0

#3 Tycker jag med, färgglatt är fint. Har du något tips? på hemsidor, färger och/eller mönster?:)

Cotast
0

Röd eller mörkgrön. Camouflage i grön är också väldigt fint👍

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Evelina!
0

Har vinrött på min svartbrokade hona, supersnyggt är det! Till en madagaskar skulle jag föreslå orange tror jag.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Elsa250
0

#6 Superbra tips? ju! Vart har du köpt selarna?:)

Peak303
0

Jag har rödglitter sele på min madagaskar hona. 😎

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

The Animallovers!!!
0

Jag köpte mitt koppel på Bo Olsson i Tomelilla, kopplet är från Dogman

Elsa250
0

#9 En privatperson alltså? Gör han selar eller sålde han begagnat?

Elsa250
0

Ojdå, googlade på Bo Ohlsson i Tomelilla och såg att det är ett varuhus xD  Jag trodde du menade en person som heter Bo Ohlsson som antingen gör selar eller sålde begagnat;)

Idlil
0

min förra kanin (hon till höger på min avatar) hon var madagaska dock väldigt ljus. Men hennes tävlingssele var randig i färgerna; marinblå, vit, en mörkare grön, rosa, röd, ljus blått, gul och grisrosa. den var super fin på henne!! :)

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

[neptunens]
0

Mina svartvita odjur har orange'a, turkosa och rosa selar :)

peachpie117
0

jaa jag tycker också om färger:D

kanske kan man testa neon-färgad sele:)

Då syns dom ju på långt håll;D

Stellathebunny
0

Min kanin har en lila och hon är grå vit.

The Animallovers!!!
0

Haha, nejdå det är ett varuhus som sagt… Typ som ett litet Ullared:)

Evelina!
0

#7 Selarna köpte jag hos Gullvikens selar & koppel (www.koppelochselar.se) och kopplet (det vinröda) kommer ifrån Toves selar och koppel (finns på FB). Båda otroligt serviceminded och trevliga!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

The Animallovers!!!
0

Det fins i Ullared också

Melao
0

Svartbrokat är snyggt i alla färger, men jag gillar särskilt starka färger som inte är alltför ljusa, typ orange, stark rosa, limegrön, klarblå, lila och solgult. Madagaskar tycker jag kan vara en klurig färg att matcha med, men skogsgrön, gräsgrön, klarblå och lila brukar vara snyggt. Det kan också bli riktigt fint med pastellfärger, typ babyblå, babyrosa och ljusgrön.

Oho för att satsa det sista på mirakel!

Melao
0

Svartbrokat är snyggt i alla färger, men jag gillar särskilt starka färger som inte är alltför ljusa, typ orange, stark rosa, limegrön, klarblå, lila och solgult. Madagaskar tycker jag kan vara en klurig färg att matcha med, men skogsgrön, gräsgrön, klarblå och lila brukar vara snyggt. Det kan också bli riktigt fint med pastellfärger, typ babyblå, babyrosa och ljusgrön.

Oho för att satsa det sista på mirakel!

Clara Maria
0

Svartbrokad passar med allt. Min har rött men jag ska försöka hitta solrosgult. Annars tycker jag att limegrönt är väldigt snyggt. Till madagaskar hade jag tagit babyrosa

Clara Maria
0

Till en madagaskar*

Elsa250
0

Jag funderar på vinröd eller limegrön till den svartbrokade.. Fast jag vill helst ha mönster på selen, och hittar inga sidor som har selar med mönster i dom färgerna:/

Clara Maria
0

Melodys gör selar i paracord, då flätar hon fallskärmslina tror jag, det blir lite som ett mönster

Elsa250
0

#24 Tyvärr så gillar jag inte paracord, kaninens päls kan klämmas fast och då nyps kaninen:) Därför är jag lite emot det:) Men tack för ditt tips?!

Elsa250
0

Det står mellan två selar, antingen beställer jag en limegrön bogsele med glitterband från www.koppelochselar.se , eller en bogsele i färgen "Hallonrand" från www.rabb-it.se . Vilken tycker ni passar bäst till en svartbrokad kanin?

[Tilde]
0

#26 Hallonrand var riktigt fin! :)

Elsa250
0

#27 Ja, visst är den! Tror det blir den:)