(S) Dvärgv. Hane (Stamtavla)
Knut letar fortfarande efter ett bra hem att komma till.
Han finns i Göteborg, Björkekärr.
Dom har nyligen renoverat min lgh, och den ytan han var vanvid (innekanin) finns inte längre. Vill att han ska kunna vara ute och skutta omkring som innan. Så finner ingen annan utväg än att låta någon annan ta över honom, då hans nya utrymme är alldeles för litet.
Han är snart 3 år gammal, och hur tam och go som helst. Renrasig med stamtavla, dock aldrig ställt ut honom. Rumsren, kelig och nyfiken på allt.
I köpet ingår hans 120x60 bur, 1 bal med spån, hö, klosax, matskål/vattenflaska, stamtavla och hans Oxbow pellets (som han gärna fortsätter äta).
Kan även skicka med en äldre bur (100x50) om så önskas!
Knut, som han är döpt han till, säljs för en symbolisk summa på 200 kr då hemmet är det allra viktigaste! Vill att hanska komma till någon seriös, och som kan ge han rejält med inomhus vistelse och ompyssling.
Självklart går det ju att konvertera om honom till utomhus-kanin nu under sommaren, bara man vet vad man gör så. =)
Tror jag fått med det mesta nu, bara fråga om ni undrar över något.
MVH Christian
Upp!
Synd att du bor en bit bort.
Du känner möjligtvis ingen som ska förbi Lidköping snart? 😛
#4 Maccas100
Hej! Nej, det gör jag tyvärr inte.
Men har du vägarna förbi så slänger jag med en fin transport bur också, bara något halvår gammal. =)
Knut behöver verkligen komma till ett nytt bra hem, det är den ända som spelar någon roll.
Jag har varken bil eller körkort, så det är där kruxet ligger 😕
Kikar lite efter djurtransporter, säger till om jag hittar något 🙂
Putt!
Öpp!
Kolla med omplaceringshem! :)
Vänliga hälsningar Ellen 

#8 missan´s
Tack, ska ta en kik =)
Är fortfarande intresserad av Knut, tycker han låter och ser hur mysig ut som helst.
Har införskaffat en kaninbur, så det är egentligen bara åka tåg och hämta om det skulle vara så.
Kan ju berätta lite om hemmet här via pm. :)
#10 Maccas100
Har Pm:at dig =)
Putt!
Upp!
Putt!
Konstigt att han inte blivit såld ännu, han verkar ju jättefin!
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#15 CorneliaAndersson. Ja, mycket märkligt faktist. Han är hur go som helst =)
Upp!