någon hemsida?
hej, jag skulle vilja skaffa en hemsida åt minna kaniner. men jag skulle vilja att den var gratis eller billig någon som har förslag?
Weebly.com är din vän.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Säger som #1, weebly.
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
säger som #1
weebly.com
Väldigt enkel sida, med 'helt ok' snygga designer.
Funkar jättesmidigt! :)
Lycka till!
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Bara för att spamma lite, haha.
Weebly.com är en jättebra sida för nybörjare så väl som de mer duktiga webdesignarna. Som ny kan man använda redan skapade mallar och det är enkelt att förstå, om man kan grund-engelskan. Och det finns massor med hjälp att få bland annat här på iFokus då många använder just Weebly :)
Det är roligt att utvecklas med Weebly då man enkelt kan pilla lite i koderna om man vill och göra sidan mer personlig eller helt enkelt börja koda från 0 :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Weebly som andra sagt, är toppen!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har inte använt weebly så mycket, använde det lite för ett par år sen, Innan det använde jag webs, och då tyckte jag det var bättre (troligen för att jag vant mig vid det). Men nu har jag inte använt någon av dem på flera år, så tyvärr kan jag inte säga hur det är nu. Skulle väl rekommendera weebly eftersom det verkar vara populärt av tidigare kommentarer att döma, men ville få fram att webs också är ett alternativ. :)
#6 Webs har tyvärr blivit extremt mycket sämre, jag använder webs innan men det gick nedför så jag bytte till Weebly. Det tar evigheter att ladda sidorna och det har blivit svårt att hantera dem och då är jag ändå kunnig i webdesign :/
Ja säger också weebly, fast nu har ja haft riktigt problem med den sidan, när ja har skrivit en text så ändras hela texten till norska, fattar ingenting. Varför blir de så?!
#8 Det är inte någon inställning du har i webläsaren? Jag skulle kontakta weeblys support and det för jag har aldrig hört talas om det problemet innan
#7 Jaså? Tråkigt att höra.. :/
Ja, då återstår väl bara Weebly då. 🙂