Kiaras bebisar -14
Vad kul! Lycka till :)
http://mylifewithrabbits.blogg.se/ 
#1 tack! Ja, nu håller vi tummarna att allt fungerar! :)
va fina! lycka till med dom små :)
med vänliga hälsningar Hanna & djuren
Jag brukar ha nagellack på en klo - varje unge en egen färg. Fast på klorna försvinner det direkt så i örat (inte långt in!) :))
tassar hihi
tassar jag med 😃
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Tassar
Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉
Jag skulle verkligen absolut inte rekommendera nagellack! :o
Nagellack innehåller riktigt giftiga ämnen som med säkerhet kommer hamna i ungarnas blodsystem om du applicerar på dem!
Big no no!
#15 vi valde inte nagellack, jag satte en liten dutt med en giftfri penna istället, som du säger så kändes det inte oki att 'måla' på dem med nagellack.
Ok vad skönt! :)
Jo jag tänkte även på dem som läser tråden, som en liten varning :)
Ungarna är så underbara!😍
Men herregud så söta! 😮😊
Men åh så fina! Smälter bort!
Aut viam inveniam aut faciam
Men åååååh alltså de borde va förbjudet att föda upp så söta kaniner!
Ska du behålla någon eller ska alla flytta? :) Själv hade jag nog inte klarat att sälja nån när dom va så där himla söta 😃
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
#26 ja visst är dom! 😍
#27 En kommer, som det ser ut nu, att få bo kvar med mamman.. :) men de andra kommer att säljas.. Det märks onekligen att pappan är 50% teddy, för även de ungar som inte är dubbelmanade har halvlång päls och är supermjuka.. ❤️
guud vad söta😍
Vilken ras? är det?
#29 Ja visst är dom söta..
Det är dock inga renrasiga, pappan är 50% teddy och 50% vädur, mamman är lejonhuvad..
#36 Hihi, så söt!
Min kanin som ser ut att vara tvilling med Klara är på dag 31 nu, jag tror att min kanins kull kommer se ut som din ;)
Aktiv på kanin.ifokus.se
#37 Dessa är födda på dag 31, så dina bebisar kommer nog snart. :) Kiara stängde öppningen in till boet helt när ungarna väl hade kommit. :) lycka till!
#38 japp, dem kom alldeles nyss, fyra små bebisar :)
Aktiv på kanin.ifokus.se
#39 Åh vad roligt! Hoppas allt går bra nu! 😊
Såå söta! <3 😍
MVH Wilma