Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 796 ggr
KajsaM
0

Bästa kaninskötsen

Vem tycker du på kanin tar bäst hand om sin kanin/kaniner? :) Motivera varför :)

Ingen får ta illavid :)

KajsaM
0

Twinnie - Verkar gosa,mysa mycke med Moses och ta bra hand om han :)

Myriis - Vet mycke om kaniner och tar mycke bra hand om sina kaniner :)

twinnie
0

Hihi, tack Kajsa ;D

Frida_L: Har ju sett själv hur bra hon tar hand om sina kaniner :) Och hur trevliga kaniner hon har :)

Horsepower
0

vet inte…twinnie,som kajsa ungefär

ninniH-synns att kaninerna mår bra

Ciss-syns kaninerna mår bra

alla tar väl bra hand om sina niner?

myriis
0

#1: Haha, det var lite kul ;) Tack tack..
JAg vet flera här på iFokus som verkar ta bra hand om sina kaniner, men eftersom jag bara träffat tre st IRL och sett deras kaniner så nämner jag bara dem :)
Tribe - Tar superbra hand om sina kaniner. Kan mkt och är snäll ^^
Roobyn - Är beroende av Daime och tar bra hand om henne xD
Klager - Har superfina kaniner och tar hand om dem bra :D

Frida-L
0

Åh, tack :)

Jag vill ge min "bästa kaninskötseln" till twinnie. (Jag hade faktiskt tänkt ge den till henne innan hon gav den till mig xP)

Hon sköter Moses superbra och jag skulle inte tveka 1 sekund på att sälja en kaninunge till henne!

Jag vet även att Klager sköter sina kaniner jättebra :)

Bobby
0

Är detta någon inbördes tävling eller?? Hur kan någon säga att någon sköter sin kanin bättre än andra, bara genom bilder och diverse frågor?????????

myriis
0

#6: Jag har träffat dem tre personerna jag nämner och sett deras kaniner samt pratar/umgås med dem.

KajsaM
0

#6 "Ingen får ta illavid". Vissa kännar man att dom tar extra bra hand om sina kaniner.

Taci
0

Instämmer faktiskt med #6 .. tycker inte man kan säga att nån tar bättre hand om sin kanin än någon annan, o om man går på att man träffat personerna osv irl så har det ju ingenting med iFokus att göra egentligen, då kan ni ta det utanför. Tar inte illa vid mig, tyckte bara det var en onödig tråd eftersom det känns som det är en lite grupp folk här som känner varann bra, och dom nämner varann.

Proanders
0

Frågeställningen ter sig konstig, eftersom det förutsätter att alla känner alla, vilket säkert inte är fallet. Och om nu trådskaparen har synpunkter på någons (miss)skötsel av sin kanin, så borde denne rapportera det till berörd myndighet.

Men det kanske är så att detta är en klubb för inbördes beundran..Förvånad

ciss
0

#3; Åh, tusen tack! Vad glad jag blir, kommer att leva på detta i flera veckor! :D

Ync: Våra kaniner delar ju på en 2-fackare, så vet att de mår bra.

Sputtnick_plexus: Hon tar verkligen bra hand om sina små älsklingar Sputtnick och Plexus.

Sotis: Tar också bra hand om sina kaniner Sotis, Millan och Lillan.

Ellen_95:Tar också bra hand om sina kaniner Sotis, Millan och Lillan.

Kajsa_: Verkar ta bra hand om sin lilla Hampus som är dundersöt.

Djur_lover: Tar bra hand om sina kaniner Stampe, Liga och Mia.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tribe
0

Myriis : Tar väl hand om sina kaniner, och har en bra och lugn hand på hoppbanan. Går alltid efter djurets bästa och ser till att flera andra tar bra hand om sina med!

Klager : Hon är jue inte aktiv här, men hon sköter sina kaniner gallant och tar hand om sina älsklingar med en erfaren hand!

Robyn : Tar hand om sin lilla Daime med mycket pussar :P Nä men tar väldigt bra hand om sin kanin, och har inte tvekat en sekund när hon sa att hon ville köpa kanin av mig :)

twinnie
0

#6 och #9

Stör ni er så mycket tycker jag att ni inte ska förstöra tråden för det! Tycker det var en rolig idé av Kajsa, och en fin gest att kunna ge bästa kaninskötseln till någon. Och kanske är det en bra sak att få de som sköter sina kaniner mindre bra att öppna ögonen ..

ciss
0

De flesta här inne tar jättebra hand om sina kaniner, ingen behöver ta illa upp.

www.frihetenskaniner.se

Roobyn
0

Myriis: Tack! Ja jag är typ beroende jag vet xD
Tribe: Tack! Vad snäll du är!

Priset för bästa kaninskötseln 2007 går till:

*Spänning*

Myriis , Tribe och Aurora !!!

Grattis!!!

xD

Roobyn
0

#15: Det är de ända jag vet att de tar bra hand om sina kaniner. För de är de ända härifrån jag har träffat och sett de ta hand om sina niner!

KajsaM
0

#10 Jag säger inte att någon tar dåligt hand om en kanin!!! Vad har det med att göra att tråden? Detta är en "roligt" tråd och om du inte uppskattar den så behöver du inte skriva i tråden!

Proanders
0

#17  Aha, Det ÄR en klubb för inbördes beundran…

KajsaM
0

#18 Vad menar du med det?

Proanders
0

Tja, typ…."jag tar bättre hand om min kanin, än du", "hurra vad jag är bra"…

Fö. skrev jag "OM" någon..o.s.v.

Så du behöver inte snäsa av mig….

KajsaM
0

#20 Nej det är ingentävling. Du gjorde det också men nu vet alla att det INTE är någon tävling :)

Tina-A
0

Jag tror personligen ingen tror sig ta bättre hand om sina kaniner än någon annan.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

twinnie
0

#20 Ehm? Ingen har sagt så? Och jag tror ingen har för avsikt att tänka så heller? Förutom du kanske..

Tina-A
0

Jag hoppas ingen tar illa vid sig av den här tråden. Jag är övertygad om att Kajsa aldrig skulle mena det så, och det gör hon inte heller.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Proanders
0

#23 Det var då själva f… JAG har INTE påståt något. JAG FÖRKLARADE vad som menas med "en klubb för inbördes beundran"..

Ang mitt inlägg #10, så var frågeställningen retorisk, på gränsen till ironi…

Kan vi gå vidare nu, och släppa det här???!!!

Ellen95
0

Jag tycker då att alla verkar att ta jätte bra hand om sina kaniner!

Llinnea-
0

Frida_L: Tar hand om sina kaniner Jätte bra
Twinnie: Gosar massor med Myran och Bella och tar sin tid med dom.
Ciss: Vet mycket och sköter sin kanin bra.

psyko
0

Håller oxå med 6# !!

Chippers
0

Jag tycker dom flesta här tar bra hand om sina kaniner, så jag tänker inte peka ut någon speciell faktiskt! :D

Men jag instämmer lite med #6 iaf, även om det är meningen att det ska vara en "rolig" tråd så kanske vissa blir "ledsna" av att aldrig få sitt namn skrivet av bästa kaninskötseln. :/ När man gör sitt bästa för att sköta om sina niner.

Inget illa menat till trådskaparen! :-)

annaforsgren
0

Sköter inte jag om tjoffsen bra då???? :( nu blir jag ledsen, ni får säga till ifall ni inte tycker det..

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Niike]
0

#30 Självklart sköter du Tjoffsen bra! Det syns ju på honom ;-)

Tycker alla här inne på kif verkar sköta sina kaniner bra:) Så alla kan vara nöjda och ta åt sig.

annaforsgren
0

tack:)..men jag tänkte på dom som jag träffast, då tycker inte dom det:(

KvirrZ
0

Jag tycker att alla sköter bra, och självklart är du en av dom Anna :)

- Mvh Emma

[Niike]
0

#32 Är säker på att de tycker du sköter din kanin bra, bara att de kanske inte kunde skriva med alla de tyckte/hade träffat för det skulle ju bli så långt då. Och den här tråden är ju faktigst ganska gammal^^

ciss
0

#27: Tackar :)

Niike, Malinroth, KvirrZ & Keligast sköter sina småttingar super :D

www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

#35 Åhh vad glad jag blir :D

Jag tycker alla här inne tar väll hand om sina niner! Som sagt jag snackar med vissa härifrån, så jag vet lite på ett ungefär hur deras kaniner har det :) Tycker Twinnie, ciss, AlexandraK, annaforsgren, huldisen, mangaa, Noa_Nisse, sagaoalfred tar hand om sina bra, vad jag har hört eller uppfattat det som :)

annaforsgren
0

:)..hehe jag är lite töntig:P..njo men alla här inne dom flesta i allafall, sköter sina kaniner bra:D..man lär sig av sina misstag

Vemsan
0

annaforsgren . twinnie . ciss . tina_a . senna . kvirrz . malinroth . kajsa_

Dessa tycker jag verkar ta riktigt bra om sina kaniner ifrån vad jag har sett ifrån olika inlägg å så =)

Hälsningar Vemsan

ciss
0

#36: Tack :)

#38: Tack :)

www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

Jag tycker alla här sköter dom bra=)

Sotis
0

Tycker att alla sköter sina kaniner lika bra!;)

senna
0

#38 - tack vad snäll du är. :')

Jag tycker att alla tar hand om sina kaniner bra, men extra bra tycker jag nog twinnie, ciss och vemsan. De frågar alltid när det är nått de undrar över, och det "syns" på inlägg osv att kaninerna har det bra hos dem.

Självklart vill jag inte att någon blir "avundsjuk" eller nått nu, men jag tycker som jag tycker!

[Niike]
0

#35 Tack.

Emmy tar otroligt bra hand om sina kaniner, det syns och det vet jag. <3

Mysofi
0

Ja, så himla svårt, tycker de flesta här inne sköter sina kaniner superbra!!

[Zoie]
0

alla ;D

ciss
0

#42: Tackar! :)

www.frihetenskaniner.se

Tisdus
0

Jag måste vara ärlig och säga att jag faktiskt tog illa upp av #42. Att "extra bra är nog… för att de frågar" osv. Gör inte vi andra det då? Bara för att vi kanske inte är aktiva just här inne och frågar, så betyder väl inte det att vi inte frågar folk? Själv tar jag mitt ansvar och tycker jag att jag borde friska upp mitt minne över något så mejlar jag SKHRF's kansli eller ordförande i min hoppklubb. Det är inte ofta jag skriver in sånt här.

Nu vill jag absolut inte att någon blir sur på mig Det här var inte en "utskällning" av något slag, bara ett påpekande att man kan fråga andra än här inne. :)

Och så vill jag tillägga: Alla som tänker på sin kanins bästa är BÄST på kaninskötsel! :D

[Niike]
0

#47 Hon kanske upplever att de tar bra hand om sina kaniner, för att de skriver inlägg/trådar där man får reda på det. Så du ska inte ta illa upp, för hon skrev ju alla med:)

Noa-Nisse
0

Tack Tina =)

men jag tycker att alla tar hand om sina kaniner lika bra!
Jag VET att ingen här inne fösöker att ta hand om sin kanin dåligt.

Om man blir medlem på en kaninsida för kaninintresserad som gillar kaniner så betyder det ju bara att man tycker om kaniner och om man har intresset för kaniner så gör man ju allt för att kaninen ska må bra! :P så enkelt är det! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

senna
0

#47 - självklart ska du vara ärlig, men jag var också ärlig. Jag tycker som jag tycker!

Jag vet inget om dig, eller dina kaniner, kanske därför jag inte tog med dig? har du tänkt på det?

KajsaM
0

Okej, alla tar sig illa vid. Vilken ABSOLUT inte var meningen. Dumt av mig att skapa den. Därför låses den nu

Inlägget är låst för nya kommentarer