Kaninpyssel
Har ni tips? på saker man kan göra till sin kanin av gamla saker, typ toarullar eller så, enkelt ska det vara. Har inte mycket och göra så jag vill pyssla lite :) Kan man typ virka någonting eller ett tillbehör till någon grej eller så? Är helt tom på ideér just nu.. *_* Har kikat på Kaninmagazinet och testat göra de flesta grejerna där. Och jag kanske har skrivit nån tråd om detta förr men hittar det inte så jag skapar en ny xD Tacksam för tips? :)
Fyll en toapappers rulle med godis så får du en enkel aktiverings leksak :) Men det har du nog testat antar jag :)
Hitta en trädgren som har några kvistar och tryck fast godsaker på kvistarna, t.ex, Äppelbitar, morötter, eller något annat gott som din kanin gillar.
#1 Japp det har jag testat, när de inte kunde få ut det tappade de intresset xD #2 Ja vilken bra idé :D
Håller på att ladda upp en video på kaninpyssel på min, Amandas och lollos yt kanal. Där heter vi; kaninuppfödarna
Aktuellt igen :)
torka några kvistar, dra ett hampasnöre runt och knyt : Billig leksak! 😉
Plastback + lite jord, och lite godsaker i det: Då måste dom gräva lite för att hitta godiset 🙂
Klipp flera toalett rullar i bitar (Så att de blir som en cirkel) Sätt dom sedan på varandra så blir det som en boll som man kan lägga i godis i.
Eller varför inte bara knyta snöre runt en grönsak och hänga upp så de måste arbeta för godiset 😃
Har nog en massa fler som jag kan komma på, men nu står huvudet still 😛
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#6 Tack så mycket, det blir kul ^^ :D